ESPN heeft als slogan; Voor de fans, altijd en overal. Maar als supporter van een club in de Eerste Divisie was dat niet meer dan in holle commerciele term. In tijden dat supporters het stadion niet in mochten werden niet alle duels live uitgezonden. Dit kan wel eens verzekering daartegen zijn.Helmond Sport-FC Dordrecht live of VV Alkmaar-PEC Zwolle live is toch pure geldverspilling? Wie gaat daar nou naar zitten kijken?
VV Alkmaar bestaat niet meer. De licentie is afgelopen zomer overgenomen door AZ.Helmond Sport-FC Dordrecht live of VV Alkmaar-PEC Zwolle live is toch pure geldverspilling? Wie gaat daar nou naar zitten kijken?
Ik neem aan dat ze inderdaad twee duels met commentaar gaan doen en de rest alleen beeld. Dus alles om 20:00Gaan ze ook schuiven met de aanvangstijden/dagen voor de KKD? Of blijft het leeuwendeel op de vrijdagavond 8 uur.
Jaren geleden waren er ook al eens enkele wedstrijden om 18.45u op vrijdag, dus je hebt best kans dat ze de wedstrijden op vrijdag gaan spreiden tussen 18.45u en 21.00u, zodat er meer wedstrijden op de TV-zenders uitgezonden kunnen worden.Ik neem aan dat ze inderdaad twee duels met commentaar gaan doen en de rest alleen beeld. Dus alles om 20:00
18:45 op vrijdag? Nee, dat snap ik, maar ESPN denkt natuurlijk anders dan een stadionbezoeker.Laten we vooral hopen dat ze dat niet gaan doen.
Dan kunnen ze beter meer wedstrijden gaan spreiden over het weekend, zijn op genoeg momenten in het weekend dat ESPN maar 1 of 2 wedstrijden live uitzend.Jaren geleden waren er ook al eens enkele wedstrijden om 18.45u op vrijdag, dus je hebt best kans dat ze de wedstrijden op vrijdag gaan spreiden tussen 18.45u en 21.00u, zodat er meer wedstrijden op de TV-zenders uitgezonden kunnen worden.
Klopt, maar daar wordt het grootste deel (min 5 duels) op zaterdagmiddag 15.30 gespeeld. In NL zit de eredivisie op minimaal 7 (en soms wel 8) momenten per weekendNet als in Duitsland waar Bundesliga en 2e Bundesliga eigen tijden hebben die elkaar vrijwel niet overlappen.
RIP SchakelkanaalMijn idee is dat de wedstrijden net zo over het weekend verdeeld gaan worden als in de Eredivisie.