UEFA-ranking

Abubakari

Well-known member
Pafos quarabag almata zijn inderdaad een stuk hoger niveau als Newcastle en Villareal.
Welke van het trio Ajax Feyenoord Utrecht heeft van Pafos Qarabag Almata verloren?

Hoeveel punten heeft NAC eigenlijk gepakt tegen Ajax Feyenoord en Utrecht?

Wat deed cupfighter NAC in de beker thuis tegen het toen nog puntloze Heracles?

Hoeveelste staat dat geweldige NAC momenteel in de eredivisie?

Het is niet best met de Nederlandse clubs in de EC, maar het kan altijd nog vele malen slechter. Want met kut roepen en bier drinken en thuis met 1-4 van Heracles verliezen kom je er ook niet als je de huidige nummer 16 Europa in stuurt.

zwammy

Well-known member
Heerlijk, onze duurste aankoop ooit verdient evenveel als jullie koffiejuffrouw maar o wee als er negatief over Ajax gesproken word die een waardeloze serie neerzet in Europa.

Rustig maar Abu.

Wij hebben 12 punten met een begroting van 12 miljoen en ajax heeft 20 punten met een begroting van 170 miljoen. Ik moet zeggen dat wij het niet zo slecht doen over het algemeen.

Maar het was een grapje he, alleen de hoogst geëindigde ploegen gaan volgend jaar Europa in. En natuurlijk de bekerwinnaar. Rustig maar, Ajax zal heus nog wel een puntje halen in Europa. En 0-3 verliezen van Galatasaray zal iedereeen wel overkomen, die zijn ook echt goed.

Abubakari

Well-known member
o wee als er negatief over Ajax gesproken word die een waardeloze serie neerzet in Europa.
Volgens mij moet je even in het Ajax in Europa topic kijken. Zie je dat ik zelf negatief over Ajax praat. Is ook geen wonder want het is zwaar kut op alle fronten.
Maar goed, weer genoeg aandacht aan je geblaat besteed. Ik ga zinniger dingen doen. En dat is vrijwel alles.

Abubakari

Well-known member
Hij zit flink in je irritatiezone de laatste weken of niet Abu?
:)
Niet de laatste weken, krijg al jaren kromme tenen van dat intens onnozele geblaat, maar dat is vooral in politieke topics.
Met zijn Trump pijperij. Maar goed, het is wel weer mooi geweest. Zinniger dingen doen, maakt niet uit wat.

zwammy

Well-known member
Maar verder ben je totaal niet met Ajax en Feyenoord bezig. Boeit jou allemaal niks.

Van mij mogen Ajax Feyenoord en Utrecht alle wedstrijden verliezen, maar ik heb ook nooit anders beweerd. Mij schijten die punten helemaal geen flikker want ik hoef geen Europees voetbal te spelen, ik vermaak mezelf en irriteer mij genoeg aan NAC. Om de zoveel tijd een keer Europees en een keer degraderen is prima, houdt het lekker constant.

Maar het boeit mij in zoverre dat ik het leedvermaak vind en daar op reageer, dat gemiep van jou erover maakt het wel extra lekker eerlijk gezegd 🙂

Bovenaan