UEFA Nations League: de Leeuw vs the 3 Lions

UEFA Nations League: de Leeuw vs the 3 Lions

  • Winst Oranje

    Stemmen: 5 62,5%
  • Winst Engeland

    Stemmen: 1 12,5%
  • Gelijkspel, Oranje wns

    Stemmen: 1 12,5%
  • Gelijkspel, Engeland wns

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

Eef de Kip

Well-known member
Lol, alsof je verplicht bent iets positiefs te melden over die homoclub,

Knap dan weer dat jij dat er uit haalt, alleen zit jij zo'n beetje aan de andere kant van het spectrum.

Goed ook dat je het nog even benoemt als homoclub, maakt dat we je nog serieuzer kunnen nemen als je weer is over Ajax (en Ajax gerelateerde spelers) loopt te brallen.
 

Janssen

Well-known member
maakt dat we je nog serieuzer kunnen nemen als je weer is over Ajax (en Ajax gerelateerde spelers) loopt te brallen.

Oei dat is wel heel erg balen want als ik iets nastreef in het leven is het wel door Ajacieden die ik niet ken serieus te worden genomen op een internetforum.

Het is vooral erg aandoenlijk, zeker als Ronaldo weer eens met kop en schouders ergens bovenuit steekt :D

Het is vooral aandoenlijk als je de running gag er niet uit kunt halen ja.
 

gevegt

Well-known member
Ik vond Blind ook niet zo heel erg goed. Een paar leuke passjes, maar vooral het tempo te laag houden. Dat laatste is nu net wat deze generatie niet kan gebruiken.
 

gevegt

Well-known member

Haha, die zie ik niet tussen die stoere kerels staan.

In de zomer van '95 kwam die F'er bij ons liggen op de zonneweide van het plaatselijke zwembad. We zaten lekker aan de pils en de sigaar, je weet wel hoe dat gaat.
Hij blies zijn luchtbed op ( op zich al een homodingetje een luchtbed ) Toen hij klaar was draaide ik mij om, zag het 020 embleem en drukte puur van schrik, mijn bolknak door het plastic gevalletje heen. Haha!
Over stoer gesproken!
 

gevegt

Well-known member
Nou, ik vond het echt een grafwedstrijd om te zien. Er was er niet een die eruit sprong.
Alleen Van de Beek was goed.

Aangezien je geen echte kenner bent, vergeef ik het je.
de Roon, Gini en af en toe de Jong, waren de enige spelers die er bovenuit sprongen.
 

JFK

Well-known member
Aangezien je geen echte kenner bent, vergeef ik het je.
de Roon, Gini en af en toe de Jong, waren de enige spelers die er bovenuit sprongen.

De Roon was echt boring, Wijnaldum was niet onaardig en De Jong vond ik de eerste helft ook niet je-van-het.
 

gevegt

Well-known member
De Roon was echt boring, Wijnaldum was niet onaardig en De Jong vond ik de eerste helft ook niet je-van-het.

de Roon was als verdedigende middenvelder misschien niet zo opvallend maar speelde echt prima. Door hem kon de Jong na een half uurtje meer voetballen.
 
Bovenaan