UEFA Nations League: de Leeuw vs the 3 Lions

UEFA Nations League: de Leeuw vs the 3 Lions

  • Winst Oranje

    Stemmen: 5 62,5%
  • Winst Engeland

    Stemmen: 1 12,5%
  • Gelijkspel, Oranje wns

    Stemmen: 1 12,5%
  • Gelijkspel, Engeland wns

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

PES5

Administrator
Forumleiding
Gewoon vijf megablunders waarvan er drie afgestraft werden. Bizar wel.

De Jong baas en ons centrum ook prima. Nederland was na de wissel van De Roon de balans kwijt, maar gelukkig herstelde Koeman dat met Pr?pper.

Nu oplappen voor zondag en dan die Portugezen een pak slaag geven.
 

BlauwVinger

Well-known member
Daar denken de Engelsen voor aanvang van een toernooi heel anders over.

De geschiedenis leert ons dat Britten koste wat kost willen veroveren. Oog voor schoonheid, elegance, raffinement en finesse staan deze van de Vikingen ge?rfde drift in de weg en dat zien we elk weekend op de Britse velden gereflecteerd en gepersonifieerd in uiterst beperkt gedraaf.
 

erka

Well-known member
Nederland had sinds 1976 (Ruud Geels) niet meer gescoord in 10 verlengingen op rij. Bij afwezigheid van JMD meld ik dit feitje maar even.
 

Janssen

Well-known member
Ik heb niet gekeken maar hoorde wel al dat de zoon van Danny Blind echt superslecht was.
 

Batigoal

Well-known member
Frenkie, De Roon, Promes en toekomstig Ajacied Bergwijn bevielen me wel. Dumfries enigszins ook wel, met name aanvallend en vanwege zijn energie, maar verdedigend ging er bij hem wel een hoop mis. Mocht Oranje de komende wedstrijden weer zonder echte spits gaan spelen, dan a.u.b. wel Depay op de flank. Niet toevallig waren de paar keer dat hij redelijk gevaarlijk werd telkens wanneer hij uitweek. Doe dan maar Babel in de spits of gewoon weer eens met De Jong of in de toekomst Weghorst, hoewel dat ook geen hoogvliegers zijn. Of nog beter, Donny erbij op het middenveld en voorin Depay en Promes/Bergwijn/Babel.
 

Kielse Rat

Well-known member
Daar denken de Engelsen voor aanvang van een toernooi heel anders over.

Die vinden nog steeds dat ze op het WK fantastisch voetbal gespeeld hebben. Everton mag toch even gecomplimenteerd worden dat ze voor de transfers van Stones en Barkley meer dan 70 miljoen euro hebben kunnen vangen.
 

de waan

Well-known member
Ik kan blijven kijken naar die pass van De Jong aan het eind van de wedstrijd. Vol onder druk gezet in het eigen strafschopgebied, met de rug naar het veld Dumfries op maat aanspelen 25 meter verderop.
 

Janssen

Well-known member
Ik kan blijven kijken naar die pass van De Jong aan het eind van de wedstrijd. Vol onder druk gezet in het eigen strafschopgebied, met de rug naar het veld Dumfries op maat aanspelen 25 meter verderop.

Eens hoor, maar toch moet-ie dit niet te vaak doen lijkt me. Dit gaat vaker mis dan goed.
 
Bovenaan