UEFA Nations League: de Leeuw vs the 3 Lions

UEFA Nations League: de Leeuw vs the 3 Lions

  • Winst Oranje

    Stemmen: 5 62,5%
  • Winst Engeland

    Stemmen: 1 12,5%
  • Gelijkspel, Oranje wns

    Stemmen: 1 12,5%
  • Gelijkspel, Engeland wns

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

Mario

Well-known member
De hele wedstrijd in beschouwing genomen staat Nederland verdiend in de finale, maar zij stelden het toch allemaal een pak beter voor dan dat het in werkelijkheid was.

Mee eens, het is natuurlijk ook de euforie na de magere jaren. Maar het niveau van de wedstrijd zoals gisteren, was toch niet heel anders dan we het afgelopen WK hebben gezien.
 

Susa

New member
Ik hoop wel dat Koeman zo verstandig is om Promes niet in de basis te zetten tegen Portugal.
 

Hankie

Well-known member
Ik kan blijven kijken naar die pass van De Jong aan het eind van de wedstrijd. Vol onder druk gezet in het eigen strafschopgebied, met de rug naar het veld Dumfries op maat aanspelen 25 meter verderop.

Ik dacht die pass buitenkant links van Blind op Promes
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ongelofelijk he die blinde vlek. Ik vond 'm echt meer dan redelijk spelen.

Vond ik ook. Samen met De Jong de beste man op het veld.

Over gisteren kun je trouwens best kritisch zijn. Maar in een jaar tijd verdiend winnen van Frankrijk, Duitsland, Portugal en Engeland is dn blijft nogal een contrast ten opzichte van verdiend verliezen van IJsland en Turkije. Koeman levert een wereldprestatie.
 

Janssen

Well-known member
Vond ik ook. Samen met De Jong de beste man op het veld.

Dan hebben ze bij Telegraph toch een volledig andere pot gezien.

D8ck9eUXoAEVgRQ
 

Mario

Well-known member
Ik ben benieuwd welke cijfers de Engelse spelers hebben gekregen, de meeste van hen waren onvoldoende.
 

Abubakari

Well-known member
Dan hebben ze bij Telegraph toch een volledig andere pot gezien.

D8ck9eUXoAEVgRQ

Dan hebben ze bij het AD op hun beurt weer dezelfde wedstrijd als Jamel gezien:

Daley Blind 7
Daley Blind haalde voor de pauze eenmaal echt de achterlijn, maar de voorzet werd niet op waarde geschat. In verdedigend opzicht eigenlijk nooit in de problemen. En in balbezit zeer comfortabel.
 

SanMark.

Well-known member
Dat jullie nog met Janssen serieus in discussie willen gaan. Meneer acteert graag de kenner te zijn maar als het bv over Ajax, Blind , Ronaldo gaat is het ??n en al zuurheid, zelfs in deze Europese serie wedstrijden van Ajax waar bijna heel Europa lyrisch was over het spel en de spelers is er geen enkele positieve klank geweest van Janssen.

Laat hem toch lekker Waltdorf en Stattler zijn.
 

Janssen

Well-known member
Dat jullie nog met Janssen serieus in discussie willen gaan. Meneer acteert graag de kenner te zijn maar als het bv over Ajax, Blind , Ronaldo gaat is het ??n en al zuurheid, zelfs in deze Europese serie wedstrijden van Ajax waar bijna heel Europa lyrisch was over het spel en de spelers is er geen enkele positieve klank geweest van Janssen.

Laat hem toch lekker Waltdorf en Stattler zijn.

Lol, alsof je verplicht bent iets positiefs te melden over die homoclub, dacht het niet piet. Wel prima dat je mij inmiddels adresseert met meneer.
 

SanMark.

Well-known member
Lol, alsof je verplicht bent iets positiefs te melden over die homoclub, dacht het niet piet. Wel prima dat je mij inmiddels adresseert met meneer.

Nee je bent niets verplicht. Maar als jij dat eruit wil lezen dan vind ik het prima.
 

zwammy

Well-known member
Het is vooral erg aandoenlijk, zeker als Ronaldo weer eens met kop en schouders ergens bovenuit steekt :D
 
Bovenaan