zwammy
Well-known member
Oei, ik moet ander werk zoeken
Oei, ik moet ander werk zoeken
Ze zeggen ook niet dat er een probleem is alleen dat het niet klopt wat er geschetst wordt. Er zijn daar genoeg onderzoeken van geweest.Hoe kun je klaar zijn met stikstof of klimaatbeleid als het probleem er nog steeds is?
Het mooie van al die reacties van FVD'ers op Twitter is dat ze zeggen dat de politieke elite er deze uitslag van gemaakt heeft. Alsof die elite hier blij mee is...Dat doet de fvd idd. Moeten we ook maar onderzoeken
Ze zeggen ook niet dat er een probleem is alleen dat het niet klopt wat er geschetst wordt. Er zijn daar genoeg onderzoeken van geweest.
Het klimaat redden is echt een utopie zolang extreme vervuilers als Zuidoost Azië toch niks doen. Kun je hier in Europa wel netjes je ding doen, maar als ze in bijv Bangladesh elk uur het gelijkwaardige aan zooi uitstoten, schiet het niet op.
Kerncentrales zijn goed, ZwammyMooi, dan gaan we dat op dezelfde manier doen als China. Hoeveel kerncentrales hadden die ook alweer neergezet de laatste tijd?
Mooi, dan gaan we dat op dezelfde manier doen als China. Hoeveel kerncentrales hadden die ook alweer neergezet de laatste tijd?
Ik zie trouwens dat ik fout zit.Kerncentrales zijn goed, Zwammy
Je begint te lerenIk zie trouwens dat ik fout zit.
Als je het als China wil doen dan moet je de Noordzee droogleggen en alle Nederlanders en dieren (niet meer dan nu) over het volledige grondgebied verspreiden.
China is namelijk netto een kleinere speler dan Nederland.
Of, om het eenvoudiger te maken.
Als bij een thuiswedstrijd van NAC er 15.000 liter bier wordt gedronken en bij een thuiswedstrijd van Ajax 20.000 liter en je hebt als doel de alcoholconsumptie terug te dringen dan kun je beter bij NAC beginnen dan bij Ajax.
Reken je dat zelf uit aan de hand van de gegevens of is dit ergens te vinden?Nieuwe cijfers, de laatste restzetel is nu in handen van D66 (10). Verschillen blijven klein: GL-PvdA komt 162 tekort (voor 25), PVV 409 (voor 38).
Precies. Of NAC vertellen dat ze minder geld moeten uitgeven omdat de wereld daarvan naar de klote gaat en dan niks doen aan de PSG's en de Man City's van deze wereld.Ik snap je redenatie. Maar NAC hoeft niet de wereld te redden als Real Madrid maar lekker doen wat ze willen.
Maar Real Madrid doet in jouw situatie meer dan NAC.De 2e alinea zegt iets anders
Wat voor nut hebben de Nederlandse klimaatmaatregelen op het wereldwijde toneel?
De uitstoot van Nederland is verwaarloosbaar in vergelijking met de totale uitstoot op aarde. Hoeveel zin heeft het om onze emissie te reduceren, als dat voor de totale uitstoot nauwelijks verschil maakt?www.klimaathelpdesk.org
Ik snap je redenatie. Maar NAC hoeft niet de wereld te redden als Real Madrid maar lekker doen wat ze willen.
Dat doe ik zelf.Reken je dat zelf uit aan de hand van de gegevens of is dit ergens te vinden?
Schijnt ook zoiets met stikstof te zijn. Vermoed als de PVV en VVD het voor het zeggen krijgen dat gewoon weer wordt opgeschoven.Even de feiten;
Uit het programma van de PVV;
Bekijk bijlage 762029
Het klimaatakkoord van Parijs is door vrijwel alle landen ondertekend.
Akkoord van Parijs - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Dus ook door China en Bangladesh.
Plus;
Nederland heeft dat verdrag ondertekend en zal dat dus moeten uitvoeren. Dat heeft een rechter ook nog bevestigd.