Ouwe rukker!Tyfus, mijn avond is echt volledig verpest. Ik ga een natuurfilm kijken.
Haha, hij kapte het interview ook snel af, want daar kwam weinig uit.Die twee mankeerden ook iets volgens mij
Het voetbal heeft verloren, net als de politiek trouwens.Is er nog voetbal op?
Geert wil graag en gaat blijkbaar veel laten vallen.Als je zijn speech naar het Duits vertaalt, roept dat toch herinneringen op.
Maar hij is zo racistisch ondemocratisch en het is zijn eigen schuld dat hij fatwas over zich uitgesproken krijgt.Geert wil graag en gaat blijkbaar veel laten vallen.
Ik ben het op veel vlakken niet met hem eens, maar is zijn manier om actueel te blijven. Het islam verhaal zal snel overboord gegooid gaan worden.Maar hij is zo racistisch ondemocratisch en het is zijn eigen schuld dat hij fatwas over zich uitgesproken krijgt.
Dan moet hij eerst zijn partijprogramma wijzigen en niet alleen in de ijskast zetten, en tevens een echte democratische partij worden.Geert wil graag en gaat blijkbaar veel laten vallen.
Doe niet zo idioot.Maar hij is zo racistisch ondemocratisch en het is zijn eigen schuld dat hij fatwas over zich uitgesproken krijgt.
Sorry!Doe niet zo idioot.