Tweede Kamerverkiezingen 22 november 2023

Ik stem op

  • BBB

  • PVDA / GL

  • VVD

  • PVV

  • D66

  • PVDD

  • SP

  • CDA

  • JA21

  • Volt

  • FVD

  • Christenunie

  • SGP

  • DENK

  • BVNL

  • BIJ 1

  • 50 Plus

  • Iets anders

  • Nieuw Sociaal Contract

  • Aant Jelle Soepboer


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

gevegt

Well-known member
Wilders doet nu al heel veel water bij de wijn. Een wolf in schaapskleren, zoveel is wel duidelijk.
 

Miramar

Well-known member
Prima interview, milde toon over Islam en vluchtelingen problematiek en allerlei beloftes financieel en Nederlander op 1.....

We gaan het meemaken, maar ik denk het niet ..
 

JMD

Well-known member
Yesilgoz: 'er is te weinig geluisterd naar de mensen'...

Goh... Dat horen we al sinds Paars... En toch blijven de traditionele elke keer in hun bubbel hangen en verbazen ze zich over de opkomst van de flankpartijen...
 

Maasveld

Well-known member
Die jongen met die Dwars-trui had het al meteen in de gaten.

Timmermans is al met de staart tussen de benen vertrokken.
 

JMD

Well-known member
Die jongen met die Dwars-trui had het al meteen in de gaten.
Je kon het al horen aan wat Rob Trip zei, maar kan me voorstellen dat dat geluid in zo'n drukke zaal niet goed doorkomt...


Overigens opvallend als we de prognose afzetten tegen de Senaatverkiezing van dit voorjaar, de Senaat heeft natuurlijk de helft van de zetels en dan zie je bv dat:
VVD 10 Senaatszetels heeft en nu 24 in de prognose, dus het zelfs beter doet dan in maart
PvdA/GL 14 Senaatszetels heeft en nu 25 in de prognose, dus verliest vergeleken met toen
D66 (5/10) blijft gelijk
CDA presteert het om zelfs meer Senaatszetels te hebben dan TK-zetels (Omtzigt effect)
BBB gaat van 16 Senaat naar 7 TK.

De PVV van 4 in de Senaat naar 35... Ongelooflijk
 

JMD

Well-known member
Jep. De formatie is begonnen.
Het zou mij niks verbazen als Yesilgoz opstapt om ruimte te maken voor deelname van de VVD met de PVV.
 

JMD

Well-known member
Dit blijft toch goud, verslag doen van de strijd tussen Vlieland en Schiermonnikoog, en Schiermonnikoog weer gewonnen. :)
 

gevegt

Well-known member
Dit blijft toch goud, verslag doen van de strijd tussen Vlieland en Schiermonnikoog, en Schiermonnikoog weer gewonnen. :)
Zijn er nog andere opties, want emigreren naar Friesland gaat zelfs mij te ver in deze situatie.
 
Bovenaan