Tweede Kamerverkiezingen 22 november 2023

Ik stem op

  • BBB

  • PVDA / GL

  • VVD

  • PVV

  • D66

  • PVDD

  • SP

  • CDA

  • JA21

  • Volt

  • FVD

  • Christenunie

  • SGP

  • DENK

  • BVNL

  • BIJ 1

  • 50 Plus

  • Iets anders

  • Nieuw Sociaal Contract

  • Aant Jelle Soepboer


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

gevegt

Well-known member

Blijkt OUwehand toch niet zo integer als gedacht...
Als ik het zo lees wil het bestuur bepalen hoe een gekozen lid zich moet gedragen.
 

gevegt

Well-known member
Rutte en cohorten wijzen altijd naar Joop den Uyl, maar zelf doen het gewoon veel beter.

 
  • Leuk
Waarderingen: JFK

JFK

Well-known member
Rutte en cohorten wijzen altijd naar Joop den Uyl, maar zelf doen het gewoon veel beter.

Gewoon Kaag de schuld geven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Omdat in Mora vega kroketten blijkbaar draadjesvleesch zit.
Voor zover ik weet is vlees een product van een dood dier.

Zolang je er maar vega groot opzet lijkt het mij prima om zo accuraat mogelijk te beschrijven wat voor smaakbeleving en mondgevoel je kan verwachten.

Of de consument minder op het verkeerde been wordt gezet met andere producten. Truffelsoep met 0,00000001% truffel. Vlees of vis die deels bestaan uit water. Vega lijkt mij toch vrij duidelijk en transparant.
 

De Wolf

Well-known member
Zolang je er maar vega groot opzet lijkt het mij prima om zo accuraat mogelijk te beschrijven wat voor smaakbeleving en mondgevoel je kan verwachten.

Of de consument minder op het verkeerde been wordt gezet met andere producten. Truffelsoep met 0,00000001% truffel. Vlees of vis die deels bestaan uit water. Vega lijkt mij toch vrij duidelijk en transparant.
Sowieso ben ik tegen producten met misleiding. Mogen ze van mij verbieden.
Zijn er nog partijen die dat in hun programma zetten?
 

Batigoal

Well-known member
De nieuwe perswoordvoerder van Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt is 3 uur na zijn indiensttreding alweer opgestapt/weggestuurd. Die partij gaat me ook een clusterfuck worden denk ik.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van stadsdeelcommissie Amsterdam Zuid namens de VVD naar kamerlidmaatschap voor de BBB. Het begint steeds meer een gewone baan te worden kamerlidmaatschap.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sowieso ben ik tegen producten met misleiding. Mogen ze van mij verbieden.
Zijn er nog partijen die dat in hun programma zetten?

Maar hoezo is de vega draadjesvleesch misleiding?

Ik zou vleesrestaurant Loetje maar vermijden. Daar noemen ze hun vega versie van de Biefstuk Bali de Loetjes Biefstuk Bali 0.0.
 

JMD

Well-known member
De nieuwe perswoordvoerder van Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt is 3 uur na zijn indiensttreding alweer opgestapt/weggestuurd. Die partij gaat me ook een clusterfuck worden denk ik.
Jep. Er komen allerlei gelukszoekers op die partij af. Kans dat je ineens Kamerlid kan worden is vrij groot daar
 
Bovenaan