Zegt genoeg over de positie van de pvda in de peilingen.
Ik heb inmiddels zo'n vaag gevoel dat het CDA de grootste partij gaat worden op 15 maart.
Ik heb inmiddels zo'n vaag gevoel dat het CDA de grootste partij gaat worden op 15 maart.
De PVV is een aantal zetels gezakt in de laatste peiling. Zelf vrees ik dat de VVD het grootst wordt.Ik vrees dat Wilders veruit het grootst word.
De PVV is een aantal zetels gezakt in de laatste peiling. Zelf vrees ik dat de VVD het grootst wordt.
Met PVV en VVD samen heb je aan vier partijen voldoende. Gaan ze niet samen dan heb je al minstens vijf partijen nodig.
Ik geloof ook wel dat die twee bij elkaar komen want de beloftes van Rutte zijn niet veel waard.
Er zal wel een smoes van ze komen dat het in landsbelang is.
Ik Denk dat hij flink zal zakken in de volgende peiling, Zeker Na Wat hij nu wil doen.
Hij had beter zware lichamelijke beroepen eerder met pensioen kunnen laten gaan.
Want die zijn ook meestal eerder begonnen met werken en hebben nu een versleten rug, knie?n etc kortom die hebben er recht op.
Ik denk dat hij flink zal zakken in de volgende peiling, Zeker na wat hij nu wil doen iedereen met 65 jaar pensioen
Hij had beter zware lichamelijke beroepen eerder met pensioen kunnen laten gaan.
Want die zijn ook meestal eerder begonnen met werken en hebben nu een versleten rug,
knie?n etc kortom die hebben er wel recht op.
En 67 jaar met pensioen is niet onredelijk of onoverkomelijk als je gezond bent en geen versleten ledematen hebt.
Dus kan de pensioenleeftijd niet naar 65.
Jawel, maar verplichte euthanasie op een bepaalde leeftijd danwel een objectief meetbare fysieke gesteldheid.