Thomas Reinders had hem misschien ook wel kunnen makenDoelpunt van wie anders dan Rob van der Lei.
0-3 voor Quick Boys, dat eindelijk weer wint en op kop staat met nog een duel in te halen (1 maart bij De Treffers)Fantastische weersomstandigheden ... Maar ik ga zo los bij RKAVV Volendam tegen Quick Boys.
	Nou Quick Boys wordt op de vrijdagvond bij Jong Sparta uit even kampioen.
Waarom is dat potje op vrijdag?
En dan met Jong Feijenoord in de 2e Divisie??Wel benieuwd hoe Quick Boys volgend jaar presteert een niveautje hoger. Tegen de jongploegen en tegen clubs als MVV, VVV, TOP Oss en Vitesse liggen er zeker kansen. Beetje gericht inkopen en ik zie ze wel in de middenmoot eindigen.
Of zouden ze nu een keer beter gaan tellen? Bij vrijwel alle clubs die ik in het zaterdagvoetbal bezocht was het gecommuniceerde aantal veel hoger dan wat er werkelijk was.Ik bekeek onlangs de gemiddelde toeschouwersaantallen en het viel me op dat die bij een aantal clubs de afgelopen vijf jaar flink zijn teruggelopen. Vergelijk ik het met seizoen 2019/2020, dan zie je bv dat Katwijk is gedaald van zo’n 1250 naar 900, Rijnsburgse Boys van 1300 naar 900, en HHC van 1150 naar 750.