Tweede Divisie

Sjorro

Active member
De samenvattingen bij Eyecons zijn tegenwoordig ook bedroevend slecht in kwaliteit.
Slecht beeld, ze missen doelpunten en (meestal) te kort.

JMD

Well-known member
Noordwijk ontslaat donderdag de trainer en wint vandaag bij GVVV. Niet dat het echt uitmaakt, want Excelsior Maassluis wint van koploper Rijnsburgse Boys...

JMD

Well-known member
Katwijk verslaat Rijnsburgse Boys, dat daardoor de Uien inhaalt. Lachende derde is Quick Boys dat 4 punten (en 1 duel nog in te halen) op beide buurmannen voorstaat.

Abubakari

Well-known member
67b9fab216f2d-IMG_8547.jpeg

Ik was vanmiddag bij ACV tegen Scheveningen. De gasten staan voorlaatst en ACV staat onderin de middenmoot. ACV was beter maar scoort niet veel en creëert ook niet megaveel. Eén doelpunt was vanmiddag genoeg, 1-0 gewonnen. Bij Scheveningen stond Tom Beugelsdijk achterin. Hij was vrij rustaaaag.

JMD

Well-known member
Noordwijk leek zeker maar Excelsior Maassluis maakt de laatste weken flink wat punten goed en dus staan beiden weer gelijk

erka

Well-known member
Wel benieuwd hoe Quick Boys volgend jaar presteert een niveautje hoger. Tegen de jongploegen en tegen clubs als MVV, VVV, TOP Oss en Vitesse liggen er zeker kansen. Beetje gericht inkopen en ik zie ze wel in de middenmoot eindigen.

• Haha
Waarderingen: PES5

Sjorro

Active member
Wel benieuwd hoe Quick Boys volgend jaar presteert een niveautje hoger. Tegen de jongploegen en tegen clubs als MVV, VVV, TOP Oss en Vitesse liggen er zeker kansen. Beetje gericht inkopen en ik zie ze wel in de middenmoot eindigen.
En dan met Jong Feijenoord in de 2e Divisie??

Deathprod

Well-known member
Ik bekeek onlangs de gemiddelde toeschouwersaantallen en het viel me op dat die bij een aantal clubs de afgelopen vijf jaar flink zijn teruggelopen. Vergelijk ik het met seizoen 2019/2020, dan zie je bv dat Katwijk is gedaald van zo’n 1250 naar 900, Rijnsburgse Boys van 1300 naar 900, en HHC van 1150 naar 750.

de waan

Well-known member
De tweede divisie is dan ook een tergend saaie competitie, waarbij het gros van de clubs het grootste deel van het seizoen voor de kat zijn viool speelt.

Zijn er trouwens überhaupt enigszins betrouwbare cijfers hiervan? Wat is de bron hiervan?

Joost

Well-known member
Ik bekeek onlangs de gemiddelde toeschouwersaantallen en het viel me op dat die bij een aantal clubs de afgelopen vijf jaar flink zijn teruggelopen. Vergelijk ik het met seizoen 2019/2020, dan zie je bv dat Katwijk is gedaald van zo’n 1250 naar 900, Rijnsburgse Boys van 1300 naar 900, en HHC van 1150 naar 750.
Of zouden ze nu een keer beter gaan tellen? Bij vrijwel alle clubs die ik in het zaterdagvoetbal bezocht was het gecommuniceerde aantal veel hoger dan wat er werkelijk was.

Bovenaan