Tweede divisie 2020/21

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik wil hier niet Ronald Jager genoemd worden.
Kralinger ??

Zoals gezegd, prima als je dat niet prettig vindt, maar het is heel wat anders dan de echte naam van iemand gebruiken. Als iemand dat doet, kan je het rapporteren en dan ondernemen we actie. En als je aangesproken wordt op een manier die je niet wilt, kan je het weer gewoon rapporteren. Maar zo genoemd worden is nog geen excuus voor je gedrag hier.
 

SanMark.

Well-known member
Moet je me maar niet constant Ronald of Ronald Jager noemen.
Hoe lang is dat geleden dat ik je zo genoemd heb ?

En het is een heel ander verhaal als je iemand een naam geeft die niet klopt, dan dat je iemand zijn echte naam gebruikt.

We hebben het hier ook vaak over een JMDtje.
 

Unregistere

Well-known member
Nog maar wat voetbalbeelden tussen het offtopic gekwetter door. Ben blij dat ik de helft niet meer te zien krijg. Vrije trap zat er wel heerlijk in!

 

Joost

Well-known member
Jullie keeper wilde nog even een broodje kroket halen in de 2e minuut? Ook het heel late vlagsignaal bij de 1-1 vond ik apart.

Die vrije trap zat er heerlijk in!

9 uit 4 is voor jullie een fantastische start, oktober lijkt een ontzettend zware maand te worden maar als er wat puntjes gesprokkeld kunnen worden zou je zomaar nog in de middenmoot kunnen blijven staan. Of volgende week gewoon de koppositie pakken.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, dat was een inschattingsfoutje van Bryan bij die eerste bal. Maar liep goed af en verder keepte hij weer subliem. Ook een van de redenen waarom het tot nu toe beter draait dan vorig seizoen.

En ja, in oktober staan er wat pittige duels op het programma, met name AFC en Katwijk. De rest lijkt mij redelijk vergelijkbaar met wat we gehad hebben, maar de verschillen zijn klein. Je verliest in de tweede divisie makkelijker drie keer op een rij dan dat je drie keer op een rij wint uiteraard. Deze start geeft in elk geval veel vertrouwen, dat is ook wel lekker. Anders had je natuurlijk weer die verhalen van vorig jaar gekregen. Nu blijft bijvoorbeeld een Nielsje al drie weken stil op Facebook. :LOL:
 

Unregistere

Well-known member
Geert Arend Roorda heeft overigens promotie gemaakt binnen Sparta. Hij is aangesteld als assistent-trainer van de beloften. Samen met hoofdtrainer Nourdin Boukhari moet hij de beloften in de tweede divisie houden. Eigenlijk was hij trainer van de Onder 18, maar hij heeft geruild met Ruben den Uil. Die was eerst assistent van Boukhari, maar de clubleiding denkt dat Boukhari en Roorda karakterologisch gezien beter bij elkaar passen. Den Uil is nu dus actief bij Onder 18, samen met Michel Breuer.
 

Sjorro

Member
Nog gefeliciteerd met de punten Unregistere.
Volgende keer beter voor ons! Nu is het zaak om de rust te behouden en te zorgen voor een 3 punter.
 

Unregistere

Well-known member
Nog gefeliciteerd met de punten Unregistere.
Volgende keer beter voor ons! Nu is het zaak om de rust te behouden en te zorgen voor een 3 punter.

Dank je!

Dat is ook precies wat Jan de Jonge zei. Blijft gewoon een competitie waarin heel veel ploegen allemaal van elkaar kunnen winnen én verliezen. Dus niet in paniek raken, zoals ze bijvoorbeeld bij GVVV al een beetje zijn. Daar denkt men nu serieus na over een rentree van Berry Powel. Kon je op wachten natuurlijk, die stoere taal van die TD eind augustus was puur voor de bühne.
 
Dank je!

Dat is ook precies wat Jan de Jonge zei. Blijft gewoon een competitie waarin heel veel ploegen allemaal van elkaar kunnen winnen én verliezen. Dus niet in paniek raken, zoals ze bijvoorbeeld bij GVVV al een beetje zijn. Daar denkt men nu serieus na over een rentree van Berry Powel. Kon je op wachten natuurlijk, die stoere taal van die TD eind augustus was puur voor de bühne.

Ja hoor, Berry is terug. Je verwacht het niet!
 

Unregistere

Well-known member
Vindt Niels/Cor nog steeds dat FC Lienden veel meer toevoegt aan de tweede divisie?

Ongetwijfeld. Hoorde laatst vanuit Quick Boys ook enkele mooie verhalen over hem. Ik zal ze hier niet delen, maar het toonde wel aan dat het op zijn zachtst gezegd een bijzonder mannetje is. Maar dat wisten wij natuurlijk al.

Ja hoor, Berry is terug. Je verwacht het niet!

Voor GVVV wel een goede zaak wellicht. Maar dit kon je inderdaad al vanaf 1 september zien aankomen.
 

Unregistere

Well-known member
Kozakken Boys - Koninklijke HFC is afgelast. Nog altijd te veel last van coronaperikelen bij de Haarlemmers.
 
Bovenaan