Tweede divisie 2020/21

Fregge

Well-known member
Ze willen de inkomsten niet missen, wat best te begrijpen is. Nu komen er alleen maar extra kosten bij
 

de waan

Well-known member
Ja, als dat nou vier maand duurt kan ik het nog snappen, maar het is vooralsnog drie weken: wees blij dat we nog kunnen ballen. (Alhoewel, we...)

Maar goed, het zijn vooral de clubs in de top van de piramide die miepen, dus daar wordt toch ook weer duidelijk dat dat dus eigenlijk meer prof- dan amateurclubs zijn.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ja, als dat nou vier maand duurt kan ik het nog snappen, maar het is vooralsnog drie weken: wees blij dat we nog kunnen ballen. (Alhoewel, we...)

Maar goed, het zijn vooral de clubs in de top van de piramide die miepen, dus daar wordt toch ook weer duidelijk dat dat dus eigenlijk meer prof- dan amateurclubs zijn.

Hadden we daar dit bewijs nog voor nodig?

Wat een aanfluiting zeg.
 

Sjorro

Active member
De Treffers - Rijnsburgse Boys ligt er ook uit ivm mogelijk Coronageval bij De Treffers.
 

Unregistere

Well-known member
Bij ons werd het ook nog even spannend, begreep ik. Maar gelukkig vals alarm en dus gaat de topper bij AFC gewoon door.

Zelf ben ik er helaas niet bij. Uit voorzorg al sinds vorig weekend niet meer op de club geweest, nadat ik via werk misschien in contact ben geweest met iemand die positief was. Paar dagen terug getest, maar nog geen uitslag binnen en dus mag ik helaas nog niet mee. Lang geleden dat ik een officiële wedstrijd heb moeten missen, laatste keer was in januari 2017... Het is niet anders.
 

ALenstra

Well-known member
Bij Quick Boys-IJsselmeervogels mag geen publiek in, dus gaan de ultra's met hun vuurwerk vanuit de duinen de wedstrijd zien ;)
 

Unregistere

Well-known member
ASWH voor bij AFC met nog tien minuten te gaan!

Was op dat moment nog ruim 20 minuten. En dat bleek te lang, helaas. Ongelukkige strafschop tegen voor de 2-2 en uiteindelijk nog 3-2 voor AFC.

Zat meer in, volgens de radioverslaggever, maar mocht niet zo zijn. Dit zijn ook niet de duels om de punten te pakken uiteraard, maar toch jammer als je wel in de buurt komt.

Volgende week wordt weer belangrijk, tegen concurrent Quick Boys. Dan maar de goede dingen van vandaag meenemen, want dat er zo'n spannende wedstrijd van is gemaakt mag je positief noemen. Vorig jaar was het daar 4-0 immers...
 

De Groene Scout

Well-known member
Zonde. Door de winst blijft AFC bovenaan. Quick Boys won de kraker van De Vogels met 2-0
Spekenburg won de andere kraker tegen Katwijk met 3-2.
 

Joost

Well-known member
Was op dat moment nog ruim 20 minuten. En dat bleek te lang, helaas. Ongelukkige strafschop tegen voor de 2-2 en uiteindelijk nog 3-2 voor AFC.

Zat meer in, volgens de radioverslaggever, maar mocht niet zo zijn. Dit zijn ook niet de duels om de punten te pakken uiteraard, maar toch jammer als je wel in de buurt komt.

Volgende week wordt weer belangrijk, tegen concurrent Quick Boys. Dan maar de goede dingen van vandaag meenemen, want dat er zo'n spannende wedstrijd van is gemaakt mag je positief noemen. Vorig jaar was het daar 4-0 immers...
Sorry ik heb het gejinxed.
 

Unregistere

Well-known member
Sorry ik heb het gejinxed.

Ik geef eerder Dennis Kranenburg van Rijnmond de schuld hoor. Die had eerst het gevoel dat onze keeper de pingel zou stoppen en vijf minuten voor tijd zei hij het gevoel te hebben dat het onze kant op zou vallen, maar toen ze weer bij hem kwamen was het 3-2...
 
Bovenaan