Ja, als dat nou vier maand duurt kan ik het nog snappen, maar het is vooralsnog drie weken: wees blij dat we nog kunnen ballen. (Alhoewel, we...)
Maar goed, het zijn vooral de clubs in de top van de piramide die miepen, dus daar wordt toch ook weer duidelijk dat dat dus eigenlijk meer prof- dan amateurclubs zijn.
Ik sluit me hierbij aan bij de woorden in de voorbeschouwing van 247 om eerlijk te zijndus gaat de topper bij AFC gewoon door
ASWH voor bij AFC met nog tien minuten te gaan!
Sorry ik heb het gejinxed.Was op dat moment nog ruim 20 minuten. En dat bleek te lang, helaas. Ongelukkige strafschop tegen voor de 2-2 en uiteindelijk nog 3-2 voor AFC.
Zat meer in, volgens de radioverslaggever, maar mocht niet zo zijn. Dit zijn ook niet de duels om de punten te pakken uiteraard, maar toch jammer als je wel in de buurt komt.
Volgende week wordt weer belangrijk, tegen concurrent Quick Boys. Dan maar de goede dingen van vandaag meenemen, want dat er zo'n spannende wedstrijd van is gemaakt mag je positief noemen. Vorig jaar was het daar 4-0 immers...
Sorry ik heb het gejinxed.