Tweede Divisie 2018/19

Unregistere

Well-known member
Veel goals deze speelronde! Barendrecht draait ook nog niet best.

Nee, maar dat is niet onlogisch hoor. Drie zeer belangrijke basisspelers vertrokken, blessures bij de twee gevaarlijkste aanvallers / topscorers en ook nog eens het late vertrek van de trainer. Plus het feit dat de nieuwkomers over het algemeen van minder niveau zijn dan de vertrokken spelers. Gaat lastig worden voor ze, ben ik bang.

Beetje hetzelfde verhaal als bij Kozakken Boys eigenlijk.
 

De Groene Scout

Well-known member
Even een trainer zoeken bij een amateurclubje en dan kom je met de volgende namen: Meijers, Pastoor, Wetzel en Aandewiel
Aan ambitie geen gebrek in Katwijk.
 

Joost

Well-known member
Aandewiel zou wel delicaat zijn, dat is toch een Quick Boys man?
Pastoor zal hier geen zin in hebben.

Wetzel en Meijer zijn bekende namen maar zou Meijer vanuit regio Nijmegen helemaal naar Katwijk willen?
 

de waan

Well-known member
Vanuit Katwijk werd na het vertrek van Schreuder ook serieus de naam Marcel Keizer genoemd. Een aantal mensen daar raakt het realiteitsbesef dus soms wel eens kwijt.
 

Unregistere

Well-known member
Tja, dat is ook wel de categorie waarin ze moeten gaan zoeken inmiddels. Als die spelersgroep al vindt dat Jack van den Berg niet kan brengen wat zij zoeken in een trainer, dan kom je al snel in het profwereldje terecht.

Die spelersgroep lijkt mij dus ook een beetje te veel naast de schoenen te lopen, maar vooruit, ik ben vast niet objectief hierin.
 

de waan

Well-known member
Tja, dat is ook wel de categorie waarin ze moeten gaan zoeken inmiddels. Als die spelersgroep al vindt dat Jack van den Berg niet kan brengen wat zij zoeken in een trainer, dan kom je al snel in het profwereldje terecht.

Die spelersgroep lijkt mij dus ook een beetje te veel naast de schoenen te lopen, maar vooruit, ik ben vast niet objectief hierin.

Jij bent gewoon een vriendje van Jack. :p
 

Pascallovic

Well-known member
Tja, dat is ook wel de categorie waarin ze moeten gaan zoeken inmiddels. Als die spelersgroep al vindt dat Jack van den Berg niet kan brengen wat zij zoeken in een trainer, dan kom je al snel in het profwereldje terecht.

Die spelersgroep lijkt mij dus ook een beetje te veel naast de schoenen te lopen, maar vooruit, ik ben vast niet objectief hierin.

Maar om dan te denken dat je financieel kunt concurreren met Al Jazira Club uit de Emiraten waar Keizer nu werkzaam is.
 

Unregistere

Well-known member
IJsselmeervogels is even lekker aan het bouwen aan de selectie voor de komende jaren. Vandaag maakten ze bekend dat zowel Gillian Justiana, Mike van de Laar als Robbert Olijfveld ( :duim: ) hun contract hebben verlengd tot medio 2021.

Wordt wel steeds meer profvoetbal met al die clubs die met meerjarige contracten werken. Bij Katwijk, Rijnsburgse Boys en Noordwijk las ik het ook al. En bij SteDoCo uiteraard.
 

de waan

Well-known member
Meerjarige contracten hebben wij ook al een tijdje, dus dat zegt ook weer niet alles over de mate van professionaliteit.
 

Unregistere

Well-known member
Meerjarige contracten hebben wij ook al een tijdje, dus dat zegt ook weer niet alles over de mate van professionaliteit.

Ja, maar dan denk ik wel wat meer incidenteel? Nu lijkt het wel alsof ze allemaal overal voor twee jaar tekenen. Komt over als een nieuwe trend, maar ik kan me uiteraard vergissen. Niet elke club communiceert er natuurlijk zo helder over.
 

JMD

Well-known member
VVSB verliest opnieuw een 'zespuntenduel' en staat nu echt stijf onderaan, VVSB gaf weer een voorsprong weg...
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
En Jong Vitesse wint ook nog.

Opmerkelijk, zoveel is er toch niet veranderd bij VVSB?

Van wat ik begrijp is dat ze heel wisselvallig zijn, van hele goede helften tot hele slechte. Vandaag ook weer op voorsprong, net als vorige week bijvoorbeeld.
 
Bovenaan