SanMark.
Well-known member
Maar jij legt nogal de nadruk op het zaterdagvoetbal in je reacties, valt mij op. Kennelijk ben je blij met het laatste stukje verzuiling.
.
Dat zijn inderdaad dingen waar Noord-Ooster een strakke plasser van krijgt.
Maar jij legt nogal de nadruk op het zaterdagvoetbal in je reacties, valt mij op. Kennelijk ben je blij met het laatste stukje verzuiling.
.
Vuurwerk is altijd verboden. Kennelijk wordt daar af en toe een oogje bij dichtgeknepen.
Afgelopen zaterdag bij Lienden-Katwijk was het toch ook duidelijk te zien dat Katwijk supporters fakkels afstaken.
krijgt Lienden daar dan boete voor of Katwijk?
Is toch prachtig als de teams het veld opkomen en er worden enkele fakkels ontstoken.
enkele minuten en alles is weer uit en de wedstrijd kan beginnen, prachtig toch.
Ik weet het niet, het kan best aan mij liggen, maar fakkels en ander vuurwerk bij amateurclubs is toch wel vrij sneu. Katwijk komt vaak op FOX, dan zit ik toch vaak met bijna plaatsvervangende schaamte te kijken hoe een paar man dan heel druk bezig zijn met fakkels en spandoeken. In een stadion is dat misschien een toegevoegde waarde, maar zaterdagmiddag om 15:30 op een veld in Katwijk is het toch wat 'gemaakt'.
De Dijk gaat volgens voorzitter Paul Barends fors bezuinigen op haar spelersbudget voor komend seizoen. Van 350.000 euro terug naar zo'n 100.000 euro. Verder gaf hij aan dat de Schellingwouderdijk niet echt geschikt is als locatie voor een profclub.
Verder gaf hij aan dat de Schellingwouderdijk niet echt geschikt is als locatie voor een profclub.