Tweede Divisie 2017/18

JMD

Well-known member
Ongekend triest niveau. Ik vraag me dan af wat voor vent dat is. Wat voor werk doet hij? Heeft hij een gezin? Weten de mensen om hem heen dat hij zijn zaterdagmiddagen doorbrengt met in een megafoon 'je moeder is een slet' te zingen? Van die vragen...
Precies.
Op een tribune bij Feyenoord of Ajax of PSV of Utrecht praat ik het ook niet goed, maar hier sta je dus echt voor het dorp voor lul.. Zoiets weet het hele dorp dan toch lijkt me.

Geel voor die overtreding, nou, daar mag die speler van Kozakken Boys niet mopperen.
 

Pascallovic

Well-known member
Precies.
Op een tribune bij Feyenoord of Ajax of PSV of Utrecht praat ik het ook niet goed, maar hier sta je dus echt voor het dorp voor lul.. Zoiets weet het hele dorp dan toch lijkt me.

Geel voor die overtreding, nou, daar mag die speler van Kozakken Boys niet mopperen.
Die nummer 8 van Katwijk mag met zijn overacting en het tegen de scheids aanlopen ook blij zijn dat hij geen kaart krijgt.
 

JMD

Well-known member
Weer een blessure bij Katwijk, zou al de 2e wissel worden...

Edit: lijkt toch mee te vallen, maar zag er lelijk uit
 

JMD

Well-known member
AFC op 0-1, ook die lijken wel safe nu, want die hebben zelfs aan een gelijkspel genoeg.
Het gaat tussen De Treffers en Lisse lijkt het.
 

JMD

Well-known member
Overigens is Kozakken Boys - Katwijk een echt kampioensduel, niet goed, wel spannend.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik probeer Kozakken Boys te kijken, maar da's vrij lastig met dat publiek. Wat een ellende.
 
Bovenaan