Je bent gewoon bang dat er ook zo'n soort regel in het betaald voetbal wordt ingevoerd.Godallemachtig, van alle onzin die ik op dit forum gelezen heb komt deze echt met stip op 1 binnen. Of ben je gewoon aan het trollen dat ik er met open ogen in tuin?
Nee, natuurlijk niet. Je moet de grootte van het stadion er in meenemen. Bijvoorbeeld: het stadion zit voor 80% vol, dan 1 punt aftrek.Je kunt een club toch niet af gaan rekenen op het aantal toeschouwers dat komt kijken:devil:
Ah, meneer gaat weer schelden. Een gebruikelijke reflex voor iemand die geen argumenten heeft.
( Ik wil overigens nog wel even gezegd hebben dat ik niks met grefo heb en die benaming ook al helemaal niet als een compliment beschouw, integendeel )
Je hebt er kennelijk aardigheid aan mij met Jan en alleman te vergelijken of om mij allerlei scheldwoorden toe te voegen.
Ik zou niet direct iemand weten waarmee ik jou zou moeten vergelijken. Zo iemand ken ik niet in real life of op internet.
Iemand die
- Stalkt, zoekt
- Zuigt
- Bezig is als intrigant
- Irriteert
- Gebrek aan kennis of argumenten camoufleert door te schelden
- Insinueert
- Er slecht mee om kan gaan als iemand ergens anders over denkt als hij.
- Slijmt bij meerdere leden
- Volstrekt onrealistische denkbeelden heeft ten aanzien van het amateurvoetbal
- Probeert mensen met idee?n die niet de zijne zijn belachelijk te maken of te kleineren, waarschijnlijk om zich een houding te geven t.o.v. andere leden als hij het op argumenten niet kan winnen
Gezien wat ik zoal hoor en gezien de waarschuwingen en schorsingen is dit ook vrij algemeen bekend.
Overigens is dat woord grefo of cockse ook een populair scheldwoord gericht aan mensen die niet mee willen doen met het bashen van het zaterdagvoetbal, zaterdagverenigingen of zaterdagvoetballers.
Of aan spelers van zaterdagvoetbalverenigingen.
Of aan mensen die kritiek durven te hebben op ontwikkelingen in het zondagvoetbal.
Ook kom je in dit verband nogal eens, vaak als denigrerend bedoelde, opmerkingen of aanduidingen tegen als gereformeerde clubjes, bijbelgordels o.i.d., fienen enz.
En laat ik nog maar eens gezegd hebben dat ik niks heb met grefo's of cocksen ( zelfs er regelmatig iets tegen heb ) maar dat ik wel iets heb tegen het bashen van het zaterdagvoetbal, wel of niet in bedekte termen.
Het lijkt me allemaal nogal gezocht, onder andere omdat de toename van de populariteit van het zaterdagvoetbal ongeveer gelijke tred houdt met de toename van de secularisatie.
Nee, natuurlijk niet. Je moet de grootte van het stadion er in meenemen. Bijvoorbeeld: het stadion zit voor 80% vol, dan 1 punt aftrek.
Ik heb trouwens ook bij een zaterdagclub gespeeld. Nota bene de enige die er is in dit dorp.
Of had ik dat al gezegd?
Haha Waan is een echte refo. Voor hoeveel toeschouwers speelde je dan?
Die stonden allemaal bij het eerste te kijken. Vandaar mijn frustratie.Haha Waan is een echte refo. Voor hoeveel toeschouwers speelde je dan?
Die stonden allemaal bij het eerste te kijken. Vandaar mijn frustratie.
jaja, die zaten gewoon in de kantine, de omzet omhoog te stuwen.
Met zwart geld.