Tweede Divisie 2016-2017

noordooster

Well-known member
Nodig tijd voor meer beloften in de competitie, dan krijg je dit soort competitievervalsing tenminste niet.

Nou over die beloften is al veel gezegd.
Maar neem nou jong Volendam. Won vorige week van jong Groningen met 1-4.
3 Doelpunten van Enzo Stroo.
Maar vandaag tegen SteDoCo doet hij hoogstwaarschijnlijk niet mee, omdat hij gisteravond met Volendam 1 meedeed.
Dat soort dingen....
 

SanMark.

Well-known member
Nou over die beloften is al veel gezegd.
Maar neem nou jong Volendam. Won vorige week van jong Groningen met 1-4.
3 Doelpunten van Enzo Stroo.
Maar vandaag tegen SteDoCo doet hij hoogstwaarschijnlijk niet mee, omdat hij gisteravond met Volendam 1 meedeed.
Dat soort dingen....

Ach bij andere clubs zijn de spelers bij een inhaal duel op eens op vakantie . Daar heb je bij belofte teams dan weer geen last van.
 

SanMark.

Well-known member
Stroo heeft gewoon het hele seizoen bij de beloften gespeeld toch?

Het was zijn debuut, las ik net ergens anders. M.a.w. hij is het hele jaar klaar gestoomd om op een goede manier te kunnen invallen bij het eerste.

Het lijkt erop dat ze belofte teams doen waarvoor ze in de piramide zijn opgenomen.
 

noordooster

Well-known member
HHC Hardenberg - Katwijk 2-1

Verdiende overwinning.
Katwijk maakte een paar minuten voor tijd het doelpunt waardoor het nog spannend werd.
HHC had het eerder al definitief kunnen beslissen via van der Leij ( voor een leeg doel tegen de paal ) en Reinders ( alleen op de keeper af )
 

noordooster

Well-known member
Ach bij andere clubs zijn de spelers bij een inhaal duel op eens op vakantie . Daar heb je bij belofte teams dan weer geen last van.
Nodig tijd voor meer beloften in de competitie, dan krijg je dit soort competitievervalsing tenminste niet.
Ja, maar hij heeft nu wel geteld 37 minuten met het eerste meegespeeld, dus klote belofteteams!!1
Het lijkt erop dat ze belofte teams doen waarvoor ze in de piramide zijn opgenomen.

Jong Vitesse, jong Twente, jong AZ en jong Sparta voeren de lijst met het aantal ingezette spelers in de Tweede Divisie ruimschoots aan .
( Van de Derde Divisie ken ik die cijfers niet. )
Dat wordt vrij algemeen toch als een probleem gezien.
Om die , maar ook om allerlei andere redenen vind ik de beloftenteams bepaald geen aanwinst voor de piramide.
 

Mug

Member
Jong Vitesse, jong Twente, jong AZ en jong Sparta voeren de lijst met het aantal ingezette spelers in de Tweede Divisie ruimschoots aan .
( Van de Derde Divisie ken ik die cijfers niet. )
Dat wordt vrij algemeen toch als een probleem gezien.
Om die , maar ook om allerlei andere redenen vind ik de beloftenteams bepaald geen aanwinst voor de piramide.

Het is toch leuk om jonge talenten aan het werk te zien ?
 

noordooster

Well-known member
Belangrijke 3-punter voor HHC; de aansluiting is er weer. Van harte NO!!

Dank.
Inderdaad belangrijk. Ook voor het zelfvertrouwen lijkt me.
Als ze deze hadden verloren had ik er helemaal een hard hoofd in gehad. De concurrentie pakt ook geregeld punten.
Het is allemaal nog niet groots, maar het zit vooral verdedigend heel aardig in elkaar en de bank is nu ook beter bezet dan aan het begin van de competitie.
De laatste tijd leveren thuiswedstrijden meer succes op dan uitwedstrijden.
En ze moeten nog 5x thuis en 4x uit.
 

noordooster

Well-known member
Jong Vitesse, jong Twente, jong AZ en jong Sparta voeren de lijst met het aantal ingezette spelers in de Tweede Divisie ruimschoots aan .
( Van de Derde Divisie ken ik die cijfers niet. )
Dat wordt vrij algemeen toch als een probleem gezien.
Om die , maar ook om allerlei andere redenen vind ik de beloftenteams bepaald geen aanwinst voor de piramide.

http://www.tweenul.nl/nieuws/quick-boys-aanhang-protesteert-in-groningen-tegen-beloftenteams

Wat dat betreft een aardige actie van de QB-aanhang en een goed verhaal van bqandy .
 

Unregistere

Well-known member
Stroo heeft gewoon het hele seizoen bij de beloften gespeeld toch?

Klopt. De laatste tijd een paar keer ingevallen bij het eerste en afgelopen vrijdag dus zijn debuut in de basis. Speelde de hele wedstrijd en maakte de enige treffer. Die heeft dus duidelijk baat bij het spelen in de derde divisie. Eerder hevelde Volendam ook al vleugelverdediger Mohammed Betti en toptalent Joey Veerman over van de beloften naar het eerste.

Overigens werd Stroo tegen SteDoCo vervangen door Dennis van der Heijden, een ADO Den Haag-huurling. Op papier dus geen mindere speler, waardoor het verhaal van competitievervalsing eigenlijk al niet meer van toepassing is.

Opvallende uitslag in de tweede divisie gisteren trouwens bij Barendrecht - Jong Sparta... 1-6!
 
Bovenaan