Katwijk speelt toch thuis?
AFC-Jong AZ en Jong Vitesse-TEC ook op 1 maart om 20.00u.De Treffers - HHC Hardenberg wordt ingehaald op woensdag 1 maart, aanvang 20.00 uur.
Aswoensdag, zijn de spelers dan al wel weer boven water? Of doen die halve profs van tegenwoordig niet meer aan carnaval?
De trainer van Kozakken Boys uit flinke kritiek op de KNVB over hoe het gaat in de tweede divisie.
Vooral de promotie- en degradatieregeling en de ontstane ongelijkheid in het aantal gespeelde wedstrijden zint hem niet.
Hierin heeft hij natuurlijk gelijk.
Overigens is die tweede divisie totaal overbodig , had die er helemaal niet hoeven te komen en zit het publiek er ook niet zo erg op te wachten.
Ondanks gevestigde publiekstrekkers als HHC, Kozakken Boys, Spakenburg en Katwijk trekt de derde divisie op zaterdag tot dusverre meer toeschouwers
De trainer van Kozakken Boys uit flinke kritiek op de KNVB over hoe het gaat in de tweede divisie.
Vooral de promotie- en degradatieregeling en de ontstane ongelijkheid in het aantal gespeelde wedstrijden zint hem niet.
Overigens is die tweede divisie totaal overbodig , had die er helemaal niet hoeven te komen en zit het publiek er ook niet zo erg op te wachten.
Ondanks gevestigde publiekstrekkers als HHC, Kozakken Boys, Spakenburg en Katwijk trekt de derde divisie op zaterdag tot dusverre meer toeschouwers
Eerst willen de clubs niet promoveren naar de Eerste Divisie en nu is er weer gezeur dat er te weinig promotie is. Het is ook nooit goed blijkbaar.
Het gaat er Buijs vooral om dat teveel clubs te vroeg nergens meer om spelen.
En dat is ook gewoon zo.
En inderdaad, de clubs wilden in grote getale liever niet promoveren naar het betaald voetbal, maar het kon best eens zijn dat dat voor trainers als Danny Buijs wat anders ligt.
Zo raar is die opmerking van hem ( op eigen titel ) dan ook niet.
Wellicht moet je je kladblok even leegmaken, ik heb het idee dat iedere keer wanneer een onderwerp ook maar een beetje in deze richting gaat je dit knipt en plakt terwijl toch al tientallen malen hier is vertelt dat die sentimenten bij niemand hier op het forum leven. ?n dat er daarnaast geen enkele aanwijzing is dat dit in Zeist ook maar enige rol van betekenis speelt.Dat juist daar de voorstanders zitten komt naar mijn idee omdat men er met lede ogen aanzag dat de laatste jaren de zondagcompetities op gebieden als belangstelling, beleving, trek van goede amateurvoetballers, betalingen enz. steeds verder terrein verloren op het zaterdagvoetbal.
Door te mixen hoopt men deze tendens te kunnen stoppen en te kunnen profiteren van de ontwikkelingen in het zaterdagvoetbal.
De bron van beide gemiddelden is voor mij hetzelfde, namelijk VoZ.mg:
De enige die ik ken die met cijfers hierover komt, voor zover ik weet.