Jozsef
New member
Mwoah, op gegeven moment ben je dat gegier en gegil wel zat hoor. Maar het idee en initiatief zijn bewonderingswaardig.
+1
Mwoah, op gegeven moment ben je dat gegier en gegil wel zat hoor. Maar het idee en initiatief zijn bewonderingswaardig.
Het is niet het enige programma wat ze maken Misschien ben ik gewoon een beetje Geer&Goor-moe...Ja, 40 minuten in een week is echt schandalig veel ook, snap ik.
Het is niet het enige programma wat ze maken Misschien ben ik gewoon een beetje Geer&Goor-moe...
Ik kan maar ??n programma, die van de oudjes. Maar blijkbaar komen ze heel vaak op televisie.
Ik ben niet Geer & Goor moe. Ik heb ze nooit wat gevonden, dus ik kijk er niet naar. Ieder zo zijn eigen smaak en voorkeuren.
Ook dit.
Zeker wel...Jij wist waarschijnlijk niet eens waarom/waarvoor ze genomineerd zijn. Toen jij gisteren de opmerking maakte.
Maar vind je het terecht dat ze zijn genomineerd?Zeker wel...
Maar ik vind Goor en Geer gewoon verschrikkelijk. Hoe nobel het ook is wat ze doen.
Maar vind je het terecht dat ze zijn genomineerd?
Die hele ring is je reinste kulprijs. Sowieso wordt TV steeds belachelijker en kijk ik steeds minder.