Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Songfestival liefhebbers die een Geer & Goor basher afzeiken (golden showerin' neem ik aan), het DVK plaatje is weer compleet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toch knap dat het hem wel lukt. Vergelijkbare programma's van anderen zijn keihard geflopt.
 

DeftonesJP

New member
Kijken er nog mensen naar Expeditie Robinson dit jaar? Er zit dit jaar een hoop vrouwelijk schoon in en het blijft mooi om te zien hoe al die hongerige BN'ers elkaar het leven zuur maken.
 

Pascallovic

Well-known member
Kijken er nog mensen naar Expeditie Robinson dit jaar? Er zit dit jaar een hoop vrouwelijk schoon in en het blijft mooi om te zien hoe al die hongerige BN'ers elkaar het leven zuur maken.
Ik kijk ook dit jaar. BN'ers zou ik het tegenwoordig niet willen noemen, maar er zien er toch een aantal wel goed uit. Lijkt overigens wel of ze met het jaar minder honger krijgen en meer op eilanden met veel voedsel neergezet worden. Normaal waren er nu wel al een paar gebroken qua moraal, maar dat is ook deze serie niet het geval.
 

delmaestro

Well-known member
Ja Robinson is leuk dit jaar. Anna, Jessie en Gaby zijn prima beeldvullers. Zelfs die Dave Roelvink valt wel mee. Maar dat komt misschien door het prettige idee dat ze die gek aan de andere kant van de wereld hebben neergezet...
 

DeftonesJP

New member
Ik kijk ook dit jaar. BN'ers zou ik het tegenwoordig niet willen noemen, maar er zien er toch een aantal wel goed uit. Lijkt overigens wel of ze met het jaar minder honger krijgen en meer op eilanden met veel voedsel neergezet worden. Normaal waren er nu wel al een paar gebroken qua moraal, maar dat is ook deze serie niet het geval.

Dat klopt ja, ze hebben dit jaar ook geen verliezerseiland dus dat scheelt een hoop. Normaal gesproken werden de verliezers op een kaal eiland zonder vreten gedumpt. Dan moet je wel winnen. Ik vind dat gehussel met die groepen wel interessant, mensen die keihard balen omdat hun kersverse teamgenoot iemand kiest die ze haten, prachtige tv.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan