Songfestival liefhebbers die een Geer & Goor basher afzeiken (golden showerin' neem ik aan), het DVK plaatje is weer compleet.
Toch leuk dat hij in 1 zin die man ontmaskerd.Mooi zo wat support voor Baudet van Lubach:heinz:
Mooi. Die ga ik zo even terugkijken.
Lubach is weer goed.
Jammer van die lachmachine.
Toch knap dat het hem wel lukt. Vergelijkbare programma's van anderen zijn keihard geflopt.
Ik kijk ook dit jaar. BN'ers zou ik het tegenwoordig niet willen noemen, maar er zien er toch een aantal wel goed uit. Lijkt overigens wel of ze met het jaar minder honger krijgen en meer op eilanden met veel voedsel neergezet worden. Normaal waren er nu wel al een paar gebroken qua moraal, maar dat is ook deze serie niet het geval.Kijken er nog mensen naar Expeditie Robinson dit jaar? Er zit dit jaar een hoop vrouwelijk schoon in en het blijft mooi om te zien hoe al die hongerige BN'ers elkaar het leven zuur maken.
Ik kijk ook dit jaar. BN'ers zou ik het tegenwoordig niet willen noemen, maar er zien er toch een aantal wel goed uit. Lijkt overigens wel of ze met het jaar minder honger krijgen en meer op eilanden met veel voedsel neergezet worden. Normaal waren er nu wel al een paar gebroken qua moraal, maar dat is ook deze serie niet het geval.