Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Penoza en Floortje die van onze belastingcenten de wereld bezoekt verdienen de nominatie wel?
Elk TV programma op de publieke omroep wordt van 'onze' belastingcenten gemaakt. Dus als dat jouw criterium is blijft er weinig over.

Penoza ken ik niet (ben niet zo'n liefhebber van dat soort series), maar Floortje naar het eind van de wereld vind ik leuk om te kijken (alhoewel ik het niet vaak zie, maar als ik 'er in val' blijf ik altijd wel kijken).

JMD

Well-known member
Welke drie programma's verdienen jou nominatie?
Zembla sowieso
Dan vond ik die serie over Frankrijk van de VPRO van het voorjaar erg mooi, maar weet niet of dat soort series ook genomineerd mogen worden.
Verder zou ik dan gaan voor ?f Heel Holland Bakt ?f Boer zoekt vrouw. Geen van die programma's kijk ik, maar vind het wel heel knap wat ze doen. Als je met je programma 'het land' gek krijgt vind ik dat knap.

En ook die serie van Eva Jinek over Amerika is wat mij betreft wel een nominatie waard.
Maar ben het ook het wel eens met De Waan, zo veel TV kijk ik niet. Ik denk dat meer dan 90% van de tijd d?t de TV aanstaat bij mij, dat dat sport is.

zwammy

Well-known member
Elk TV programma op de publieke omroep wordt van 'onze' belastingcenten gemaakt. Dus als dat jouw criterium is blijft er weinig over.

Het is natuurlijk wel een verschil tussen taarten bakken en de wereld rondreizen, hoop dat je dit wel begrijpt.

JMD

Well-known member
Hoe kun je het onterecht vinden als je het programma nog nooit hebt gezien?

'Nooit' gezien klopt niet. Weinig gezien wel. Maar in ieder geval genoeg om te merken dat ik er niks aan vind.
Maar het zal ongetwijfeld een markt hebben...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan