Marinos
Well-known member
Welke drie programma's verdienen jou nominatie?Persoonlijk, nee.
Als we ringen gaan uitdelen voor nobele programma's kunnen we zo ongeveer alles van de EO wel nomineren.
Welke drie programma's verdienen jou nominatie?Persoonlijk, nee.
Als we ringen gaan uitdelen voor nobele programma's kunnen we zo ongeveer alles van de EO wel nomineren.
Elk TV programma op de publieke omroep wordt van 'onze' belastingcenten gemaakt. Dus als dat jouw criterium is blijft er weinig over.Penoza en Floortje die van onze belastingcenten de wereld bezoekt verdienen de nominatie wel?
Die hele ring is je reinste kulprijs. Sowieso wordt TV steeds belachelijker en kijk ik steeds minder.
Op DVK is dit met afstand de belangrijkste prijs.
Zembla sowiesoWelke drie programma's verdienen jou nominatie?
Na het songfestival dan.
Elk TV programma op de publieke omroep wordt van 'onze' belastingcenten gemaakt. Dus als dat jouw criterium is blijft er weinig over.
Wie is Floortje?
Hoe kun je het onterecht vinden als je het programma nog nooit hebt gezien?Persoonlijk, nee.
Bovendien is Yvon Jaspers een kutwijf, dus zou het sowieso al onterecht zijn als dat programma genomineerd zou worden.Bzv heeft de ring al eens ontvangen.
Bzv heeft de ring al eens ontvangen.
Hoe kun je het onterecht vinden als je het programma nog nooit hebt gezien?
Ik ben niet Geer & Goor moe. Ik heb ze nooit wat gevonden, dus ik kijk er niet naar. Ieder zo zijn eigen smaak en voorkeuren.
Ook dit.
Ok?.'Nooit' gezien klopt niet. Weinig gezien wel. Maar in ieder geval genoeg om te merken dat ik er niks aan vind.
Maar het zal ongetwijfeld een markt hebben...