Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Ik doe het weer en zie die ex van Lucifer een achterlijk liedje zingen.
vPraag zit er ook.
Gaat hij bekend maken dat hij voor de FIFA gaat?
 

inhethoekje

Active member
Ik doe het weer en zie die ex van Lucifer een achterlijk liedje zingen.

Als ik die avond, jaren geleden, tijdens de Zomerfeesten nog 2 drankjes had gehaald was ze bij mij in bed beland, het is dat haar man vanachter het drumstel heel boos naar me zat te kijken en ik geen zin had in gedoe.
 

gevegt

Well-known member
Als ik die avond, jaren geleden, tijdens de Zomerfeesten nog 2 drankjes had gehaald was ze bij mij in bed beland, het is dat haar man vanachter het drumstel heel boos naar me zat te kijken en ik geen zin had in gedoe.

In de jaren dat ik nog in de ICT werkte, hadden we een feest in de polder waar zij achter de piano achtergrondmuziek maakte. Tijdens de pauze had ik haar kunnen nemen, maar ik zag er vanaf omdat Karin Bloemen mij net een meter bier bracht.
 

inhethoekje

Active member
In de jaren dat ik nog in de ICT werkte, hadden we een feest in de polder waar zij achter de piano achtergrondmuziek maakte. Tijdens de pauze had ik haar kunnen nemen, maar ik zag er vanaf omdat Karin Bloemen mij net een meter bier bracht.

Denk dat we niet teveel moeten opscheppen over onze escapades, de jonkies geloven er toch niks van.
Babette van Veen, het is dat de taxi stond te wachten anders was die 5 jaar geleden voor 2 nachten mijn vriendin geweest.
Maar ik had geen zin in ellenlange telefoongesprekken met haar vader,die durennnnnn mij te lannnng.

Overigens denk ik wel dat ik het een nacht uithou met Karin, lekker volslank, heerlijk, en ze is gek dus dat lijkt me wel spannend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan