gevegt
Well-known member
Een beetje mensen die de westerse samenleving niet willen accepteren gaan lopen kijken. Heb wel iets beters te doen.
Dan raad ik je aan om de uitzending alsnog te kijken. Wel even door de eerste minuten heen bijten.
Een beetje mensen die de westerse samenleving niet willen accepteren gaan lopen kijken. Heb wel iets beters te doen.
Ik ben ook fan. Toch blijft het me storen dat ze zo Christelijk is.Beatrice de Graaf alert op Ned.2. Goh, wat ziet ze er lekker uit vanavond. Die bril, dat haar.
Beatrice de Graaf alert op Ned.2. Goh, wat ziet ze er lekker uit vanavond. Die bril, dat haar.
Dan raad ik je aan om de uitzending alsnog te kijken. Wel even door de eerste minuten heen bijten.
Ik ben ook fan. Toch blijft het me storen dat ze zo .
'Dat is toch jammer. Dan mis je de anderen die hem even fijntjes terecht wezen.Maiwand de thuisblijver zat er toch? Je weet wel, de man die de Charlie Hebdo aanslagen terecht vond, rekeningen geblokkeerd waren wegens vermoeden van terroristisch handelen en het leuk vond dat homos vliegles kregen van IS. Heb ik geen behoefte aan.
Stop making stupid people famous
Bureau Sport neemt DWDD/Matthijs van Nieuwkerk op de hak: https://youtu.be/YyzUYLGfWP8
Zouden we de heren nog veel zien aanschuiven bij DWDD?
Ik ben bang dat Erka mij al voor is geweest.
:werder:Письмо на русском уже в дверь.
:werder:
Ja, lijkt mij best een leuk baantje, dus ik dacht, ik stuur direct een brief.
Dat was natuurlijk alleen die vent met zijn haatbaard. De rest was toch anders, vooral die vrouw die met jeugd omgaat was heel duidelijk.Heb gehoord dat de Surinaamse van de zelfreflectie was, dat stemt me ietwat vrolijk maar het paard van Troje is allang binnen dus ik sla deze programmas liever over. Dat Wilders en de Joden gevaarlijk zijn hoor ik al teveel naar mijn mening.
Fijn dat je het een goed gesprek vond.
Die docu's van Theroux vindt ik bijna altijd heel fijn.
Beatrice de Graaf alert op Ned.2. Goh, wat ziet ze er lekker uit vanavond. Die bril, dat haar.
Zij kan inmiddels een tentje opzetten op dat Mediapark. Ze schuift overal aan. En eerlijk is eerlijk, ze heeft dan automatisch ook de meeste kennis van iedereen aan tafel.