Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zet hier vaak vanaf 18:00 RTL7 op:

17:59 Cops
18:28 Politie op je hielen
19:29 Stop! politie
20:00 Darten

Lekker simpele tv, ik mis alleen nog zo'n repo-show
 

Abubakari

Well-known member
Het niveau is inderdaad niet hoog, maar er zijn genoeg klappen opgekomen denk ik. Anders noem je je dochter ook geen Willisha

Wat ik ook altijd grappig vind, domme mensen die hun kind een naam geven die ze niet kunnen spellen als ze het bij de burgelijke stand aangeven.

Nathellie... Nog knap dat het geen Natte Lie is geworden. Of Natte Alie.

@ Satyr: RTL5, zondag 18.00 de herhaling, dinsdag uur of 9 de nieuwe.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zit even te kijken via rtlxl, maar bij de namen van de kinderen hebben ze voor de zekerheid maar even (dochter) en (zoon) gezet :duim:
 

JMD

Well-known member
Vandaag zijn de kandidaten voor Wie is de Mol bekend gemaakt. Ze deden dat op de Dam in Amsterdam.

Verder verhuist het programma van de donderdagavond naar de zaterdagavond. Daar ben ik minder blij mee. Ik ben of op zaterdagavond weg, of ik kijk voetbal... Op donderdag kwam het altijd wel goed uit, alleen bij de laatste afleveringen dubbelde het met de Europa League.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vandaag zijn de kandidaten voor Wie is de Mol bekend gemaakt. Ze deden dat op de Dam in Amsterdam.

Verder verhuist het programma van de donderdagavond naar de zaterdagavond. Daar ben ik minder blij mee. Ik ben of op zaterdagavond weg, of ik kijk voetbal... Op donderdag kwam het altijd wel goed uit, alleen bij de laatste afleveringen dubbelde het met de Europa League.

Inderdaad een minder handig uitzend tijdstip. Tzt moet er maar een apart topic voor worden aangemaakt, want het blijft hier wel een populair programma.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Uitzending gemist ... Verder vooral onbekende namen.

Dat is toch al jaren zo van die onbekende namen? Een perfect platform voor minder bekende BN-ers om zich te profileren. Onhandige met uitzending gemist is dat je dan wel tot het kijken je de nieuwswebsites en Facebook moet negeren. Anders weet je al wie eruit vliegt.
 

Fabian

Active member
Dat is inderdaad een reclame om te skippen. Ik kreeg een ongemakkelijk gevoel toen ik die zag. Nu zap ik meteen.
 

Jozsef

New member
Nog nooit langs zien komen. Nou kijk ik niet echt veel tv, dat scheelt.

Ze is trouwens wel oud geworden zeg....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan