inhethoekje
Active member
Haha, iedereen aan tafel werd met de minuut stiller, Henk was even iets recht aan het zetten en niemand aan tafel durfde hem te onderbreken.
Haha, een jankende coffeeshophouder aan tafel bij Tan.
Voor iemand die nooit kijkt zie je het opvallend vaak.
Ik weet het. Ik kan het de laatste tijd niet laten. Misschien is het wel de zucht naar slechte tv. Of om nog even te kunnen lachen, dat kan ook.
Hoek is wel je soulmate met je voorliefde voor slechte TV.
Ik zit ook weer met stijgende verbazing te kijken. Totaal fucked up!
Oh ja..... En alle fooien gaan naar de eigenaar, haha.
Programma is ook gestopt, dus er zullen alleen nog maar herhalingen worden uitgezonden. Maar blijven toch het kijken waard.Ik vind dat zo'n heerlijk programma, zijn alleen maar herhalingen de laatste weken maar blijft zo leuk!
Dat we allerlei dingen uit Amerika gingen importeren dat was al een tijdje aan de gang, maar waarom we dit nu importeren is mij een raadsel. Ik dacht dat wij zelf dodenherdenking hadden op 4 mei en bevrijdingsdag op 5 mei. Gaat dat nog door?
Heerlijk programma inderdaad.
Ach, hard werken en geld verdienen, zie ik toch liever als Barbie die het geld zo van de SD krijgt. Ondertussen nog wereldkampioen ook nog, wa wilde nog meer.
En ik kan er niets aan doen maar vind die vrouw van hem gewoon een lekker ordinaire kampert