gevegt
Well-known member
Ja, dat heb ik ook gezien. Met die gasten aan de bar. In zo'n filmpje zit ook ALTIJD een boksschool want dat is goed voor de wijk.
Bep.
Ja, dat heb ik ook gezien. Met die gasten aan de bar. In zo'n filmpje zit ook ALTIJD een boksschool want dat is goed voor de wijk.
Wees eerlijk, zonder een beetje humor zijn dit soort 'problemen' toch niet te harden?
:duim:Ja hoor, helemaal mee eens. En zolang we nog kunnen zeveren hier zullen de problemen wel meevallen.
Sesamstraat moet plaatsmaken voor omroep Max. Of te wel een educatief kinderprogramma wordt vervangen door een praatprogramma waar we er al velen van hebben.
Tijdens het zappen kom ik langs de aflevering waar Cartman rood haar krijgt.
Het blijft toch geweldig knap hoe de makers die lagen in veel afleveringen stoppen om sociale- en politiek gevoelige onderwerpen bloot te leggen..
Sesamstraat moet plaatsmaken voor omroep Max. Of te wel een educatief kinderprogramma wordt vervangen door een praatprogramma waar we er al velen van hebben.
Dit is echt zeiken om het zeiken.
Het wordt gewoon niet meer op Nederland1 uitgezonden maar op een digitaal kanaal.
Iedereen kan dat digitaal kanaal ontvangen?
Jazeker.
Jazeker.
Iedereen kan dat digitaal kanaal ontvangen?
Nee, zie Hankie.Dan heb ik niets gezegd.
Nee, zie Hankie.
Hankie moet even zijn zenderlijst doornemen;
https://www.kpn.com/prive/tv-internet-bellen/informatie/interactieve-tv/zenders.htm
Vreemd, want ik heb hem ook niet.