Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Die gast met zijn communiebandje (of was ie alleen?) was ook mooi. Hij kreeg zelfs een fulltime baan aangeboden maar wees die af omdat ie dacht met zijn hemeltergend slechte muziek geld te kunnen verdienen terwijl dat al 30 jaar niet was gelukt.

Hij ging alleen op feestjes en partijtjes staan. Verder gaan met schulden maken of een full time baan en je rekeningen kunnen gaan betalen. Je zou zeggen dat dat eigenlijk geen keuze is en dat je het laatste doet. Niets bleek minder waar. Volgens mij ook het enige geval die echt mislukt is.
 

inhethoekje

Active member
Of tot je nek in de schulden,krijg je een baan aangeboden bij een containerbedrijf,kom je te laat op het werk, en na 3 uur zeg je tegen de voorman dat dit niet is wat je zoekt.

Fiets je toch met een opgelucht gevoel naar huis, je werk net afgebroken, thuis een vrouw die geen eten voor je heeft maar wel 60.000 euro schuld.
 

gevegt

Well-known member
En de volgende dag schelden en vloeken op vluchtelingen die je baan inpikken en je gaan dochter gaan verkrachten.
 

erka

Well-known member
En de volgende dag schelden en vloeken op vluchtelingen die je baan inpikken en je gaan dochter gaan verkrachten.

Dat is nou een punt waar ik me voor de tv wel eens over opwindt. Komt er weer zo'n figuur op TV die zegt dat 'ze' onze banen inpikken. En ondertussen niet bereid zijn om zelf die baantjes te nemen: vuilnisman, schoonmaker, tuinbouw. Want om die banen gaat het. Terwijl ze vaak wel kunnen werken. Dat voorbeeld van die gasten die een kans in de tuinbouw kregen maar allemaal niet wilden vond ik zo schrijnend. Zeur dan ook niet als een Pool of Afghaan het wel wil doen.
 

gevegt

Well-known member
Dat is nou een punt waar ik me voor de tv wel eens over opwindt. Komt er weer zo'n figuur op TV die zegt dat 'ze' onze banen inpikken. En ondertussen niet bereid zijn om zelf die baantjes te nemen: vuilnisman, schoonmaker, tuinbouw. Want om die banen gaat het. Terwijl ze vaak wel kunnen werken. Dat voorbeeld van die gasten die een kans in de tuinbouw kregen maar allemaal niet wilden vond ik zo schrijnend. Zeur dan ook niet als een Pool of Afghaan het wel wil doen.

Helemaal mee eens.
Toch krijgen dat soort kansloze tokkies altijd weer de overhand in de rechtse media om het 'onderbuik gevoel' nog maar eens aan te wakkeren.
 

inhethoekje

Active member
Jawel. Robert ten Brink is presentator, zijn moeder is dood gegaan en die moet begraven worden. Hij is daar niet bij, want hij zit in Australie.

Zo lastig was het toch niet?


Nee, hij was nog in Nederland, dat vind ik dus zo vreemd.
Je moeder draag je altijd weg, dan wachten die 8 gezinnen maar in Australie.

Ik zou er niet eens aan durven denken om te overleggen met mijn familie.
 

inhethoekje

Active member
Jawel. Robert ten Brink is presentator, zijn moeder is dood gegaan en die moet begraven worden. Hij is daar niet bij, want hij zit in Australie.

Zo lastig was het toch niet?


En zoals jij het post lijkt het alsof we het over een huisdier hebben,hallo zeg.
 

gevegt

Well-known member
Ik luister even naar Het oog op morgen en hoor Ellen ten Damme zingen.
Dat is toch wel het lekkerste wijf en de beste zangeres van Nederland en verre omstreken.
 

inhethoekje

Active member
Ik luister even naar Het oog op morgen en hoor Ellen ten Damme zingen.
Dat is toch wel het lekkerste wijf en de beste zangeres van Naderland en verre omstreken.

Ik schakel zo even in, Gute nacht Freunde wordt nog steeds gedraaid neem ik aan?

En Ellen is een leuke vrouw maar zingend, mwah.

Ik heb overigens een zwak voor Wende, zo lelijk als de nacht maar het heeft iets spannends.
 

zwammy

Well-known member
Helemaal mee eens.
Toch krijgen dat soort kansloze tokkies altijd weer de overhand in de rechtse media om het 'onderbuik gevoel' nog maar eens aan te wakkeren.

Haha heerlijk weer gevegt. De rechtse media :D

Maar je hebt gelijk, ik denk dat het geleerde rechtse deel wat dan net niet op de rechtse media komt vind dat er beter vluchtelingen kunnen komen dan kansloze tokkies. Je weet wel, van die ambtenaar neersteektokkies.
 

inhethoekje

Active member
Ik zag vanavond bij DWDD de linkse kerk hartstochtelijk klappen bij een item wat zo was verknipt dat het leek of blanke Rotterdammers overdag allemaal in de kroeg zitten.

1) De man in de kroeg was gepensioneerd.
2) de Marokkaan in de sportschool had ook niet veel te doen want om 12 uur s'middags boksen ipv werken lijkt me ook geen goed plan.

Maar als je knipt komt het anders over.
 

erka

Well-known member
Ik zag vanavond bij DWDD de linkse kerk hartstochtelijk klappen bij een item wat zo was verknipt dat het leek of blanke Rotterdammers overdag allemaal in de kroeg zitten.

Ja, dat heb ik ook gezien. Met die gasten aan de bar. In zo'n filmpje zit ook ALTIJD een boksschool want dat is goed voor de wijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan