Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Zin er nog leden die Lubach leuk vinden?

Ik vind hem niet pers? doorlopend heel grappig (zitten grappige stukjes tussen), maar ik vind zijn show in ieder geval informatief. Zoals zoveel programma kijk ik ook dit programma wel eens om tegelijkertijd andere dingen te doen. Het is niet Grensland waar je eventjes voor gaat zitten.
 

gevegt

Well-known member
Ik vind hem niet pers? doorlopend heel grappig (zitten grappige stukjes tussen), maar ik vind zijn show in ieder geval informatief. Zoals zoveel programma kijk ik ook dit programma wel eens om tegelijkertijd andere dingen te doen. Het is niet Grensland waar je eventjes voor gaat zitten.
Ik vond hem vorig seizoen scherper en beter, maar ik ben waarschijnlijk dan ook niet de doelgroep.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vond hem vorig seizoen scherper en beter, maar ik ben waarschijnlijk dan ook niet de doelgroep.

Wat ik tot dusver dit seizoen heb gezien vind ik het ook beduidend minder. Misschien gaat hij net zoals Matthijs van Nieuwkerk een beetje teveel er zelf in geloven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bij FC Rijnmond zit Emile Schelvis. Ik zeg: Nooit meer uitnodigen!

Hoezo? Hij had toch in veel gelijk? Leuk die hosanna stemming, maar Feyenoord hoort om het kampioenschap mee te draaien en eerst maar eens Feyenoord in het tweeluik tegen Ajax zien. Het was verder pas de derde goede wedstrijd (competitie en beker) dit seizoen. Wel heel knap tegen het traditioneel lastige SC Heerenveen uit. Verder had hij ook gelijk wat betreft Botteghin.
 

De Wolf

Well-known member
Heerenveen was gewoon slecht. Achterin was Feyenoord ook niet geweldig. Die twee tegentreffers na rust zeggen genoeg. Die Schelvis heeft er wel kijk op.
 

Joost

Well-known member
Zin er nog leden die Lubach leuk vinden?

Ja ik kijk het graag. Het is niet constant leuk, gisteren was niet zijn beste aflevering, maar er zitten ook goede stukken tussen.

Hij moet alleen geen onbeduidende gasten meer uitnodigen. Martin Garrix heeft niets toe te voegen daar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heerenveen was gewoon slecht. Achterin was Feyenoord ook niet geweldig. Die twee tegentreffers na rust zeggen genoeg. Die Schelvis heeft er wel kijk op.

FC Rijnmond is ook wel een beetje zijn podium. Bij VI komt hij nooit echt uit de verf.
 

Eef de Kip

Well-known member
Komt natuurlijk ook omdat hij consequent wordt afgezeken door Derksen, is best een keertje leuk hoor maar op een gegeven moment is het wel leuk geweest.
 

Jozsef

New member
Hoezo? Hij had toch in veel gelijk? Leuk die hosanna stemming, maar Feyenoord hoort om het kampioenschap mee te draaien en eerst maar eens Feyenoord in het tweeluik tegen Ajax zien. Het was verder pas de derde goede wedstrijd (competitie en beker) dit seizoen. Wel heel knap tegen het traditioneel lastige SC Heerenveen uit. Verder had hij ook gelijk wat betreft Botteghin.

Dat het een normale zaak is dat Feyenoord titelkandidaat is, dat is nogal wat gezien de laatste jaren en het verschil in begroting. Ik vind 't eigenlijk helemaal geen gewone zaak.
Verder had hij over oa Botteghin wel een punt maar het ging mij eigenlijk meer over het pedante eigenwijze toontje van 'm. De sfeer aan tafel was niet goed, dat bedoelde ik eigenlijk met niet meer uitnodigen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Komt natuurlijk ook omdat hij consequent wordt afgezeken door Derksen, is best een keertje leuk hoor maar op een gegeven moment is het wel leuk geweest.

Dat helpt inderdaad niet. Verder probeert hij mee te komen in het schijtlollige gebeuren en dat staat hem slecht.

Dat het een normale zaak is dat Feyenoord titelkandidaat is, dat is nogal wat gezien de laatste jaren en het verschil in begroting. Ik vind 't eigenlijk helemaal geen gewone zaak.
Verder had hij over oa Botteghin wel een punt maar het ging mij eigenlijk meer over het pedante eigenwijze toontje van 'm. De sfeer aan tafel was niet goed, dat bedoelde ik eigenlijk met niet meer uitnodigen.

Ik ben het met je oneens. In de jaren onder Koeman zijn we nooit ver van de eerste plaats ge?indigd en het laatste jaar had je kampioen moeten worden. Die hosanna stemming slaat nog nergens op gezien je in de grotere wedstrijden tegen een Vitesse in opbouw slecht speelde en de topper tegen PSV kansloos verliest. Verder dus slechts drie goede wedstrijden in negen competitiewedstrijden, een bekerduel en drie serieuze oefenduels.

Verder vond ik het wel meevallen met die slechte sfeer aan tafel.
 

gevegt

Well-known member
Volgens Unox moeten kinderen liegen tegen hun ouders, dan krijg je namelijk een gummiballetje meer in je niet te vreten brij die ze soep noemen.
 

Pascallovic

Well-known member
Nu op RTL 5 een nieuw kansloos programma "Nederland in de auto". Vast gebaseerd op dat fantastische concept van tv-kijkende Nederlanders.
 

JMD

Well-known member
Nu op RTL 5 een nieuw kansloos programma "Nederland in de auto". Vast gebaseerd op dat fantastische concept van tv-kijkende Nederlanders.

Ik las er van de week over, en dacht: 'dit ga je niet serieus menen'... Maar het blijkt dus waar te zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan