Zin er nog leden die Lubach leuk vinden?
Ik vond hem vorig seizoen scherper en beter, maar ik ben waarschijnlijk dan ook niet de doelgroep.Ik vind hem niet pers? doorlopend heel grappig (zitten grappige stukjes tussen), maar ik vind zijn show in ieder geval informatief. Zoals zoveel programma kijk ik ook dit programma wel eens om tegelijkertijd andere dingen te doen. Het is niet Grensland waar je eventjes voor gaat zitten.
Ik vond hem vorig seizoen scherper en beter, maar ik ben waarschijnlijk dan ook niet de doelgroep.
Wat ik tot dusver dit seizoen heb gezien vind ik het ook beduidend minder. Misschien gaat hij net zoals Matthijs van Nieuwkerk een beetje teveel er zelf in geloven.
Bij FC Rijnmond zit Emile Schelvis. Ik zeg: Nooit meer uitnodigen!
Heerenveen was gewoon slecht. Achterin was Feyenoord ook niet geweldig. Die twee tegentreffers na rust zeggen genoeg. Die Schelvis heeft er wel kijk op.
Hoezo? Hij had toch in veel gelijk? Leuk die hosanna stemming, maar Feyenoord hoort om het kampioenschap mee te draaien en eerst maar eens Feyenoord in het tweeluik tegen Ajax zien. Het was verder pas de derde goede wedstrijd (competitie en beker) dit seizoen. Wel heel knap tegen het traditioneel lastige SC Heerenveen uit. Verder had hij ook gelijk wat betreft Botteghin.
Komt natuurlijk ook omdat hij consequent wordt afgezeken door Derksen, is best een keertje leuk hoor maar op een gegeven moment is het wel leuk geweest.
Dat het een normale zaak is dat Feyenoord titelkandidaat is, dat is nogal wat gezien de laatste jaren en het verschil in begroting. Ik vind 't eigenlijk helemaal geen gewone zaak.
Verder had hij over oa Botteghin wel een punt maar het ging mij eigenlijk meer over het pedante eigenwijze toontje van 'm. De sfeer aan tafel was niet goed, dat bedoelde ik eigenlijk met niet meer uitnodigen.
Nu op RTL 5 een nieuw kansloos programma "Nederland in de auto". Vast gebaseerd op dat fantastische concept van tv-kijkende Nederlanders.