Eef de Kip
Well-known member
Ach jee, allemaal van dat gelul om mensen met een bullshitbaan aan het werk te houden dus.
Het liefst nog een externe tegen een of ander belachelijk uurtarief van anderhalf meier.
Ach jee, allemaal van dat gelul om mensen met een bullshitbaan aan het werk te houden dus.
:duim:Het liefst nog een externe tegen een of ander belachelijk uurtarief van anderhalf meier.
Het liefst nog een externe tegen een of ander belachelijk uurtarief van anderhalf meier.
:duim:
Klopt. Met die ander wijs ik altijd aan wat er nog gebeuren moet.En dan ook nog de hele dag met ??n arm op de rug rondlopen.
Geen probleem! Geld zat.:duim:Als ik het godverdomme niet dacht. Nou weet ik zeker dat jij het eerste rondje gaat geven in Bochum.
Wendy van Dijk heeft toch ook in de coke pot gesnuffeld? Of bedoel je die niet?
Die bedoel ik inderdaad. Volgens Quote had ze de coke zelfs in haar slipje zitten.
Wie ben ik om daar dan aan te twijfelen.
Dan moeten ze in bepaalde wijken de coke gratis gaan uitdelen.Toch coke gebruiken om zo slank als Wendy te worden...
Dan moeten ze in bepaalde wijken de coke gratis gaan uitdelen.
Ik heb verplicht maar de eventuele toekomstige K3 meisjes gekeurd. Met hier in huis een K3 fan moet je je toch daarin verdiepen.
Ik heb verplicht maar de eventuele toekomstige K3 meisjes gekeurd. Met hier in huis een K3 fan moet je je toch daarin verdiepen.
Huisvader. Gelukkig werk ik nog de meeste dagen van de week.
Huisvader. Gelukkig werk ik nog de meeste dagen van de week.
Jij als huisvader kan toch automatisch veel beter beoordelen of een meisje lekker genoeg is of niet dan die zogenaamde K3 fans? Jij bent tenslotte de doelgroep.