Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Het blijft fascinerend te zien hoe de VS omging en omgaat met artiesten, cq drugsverslaafde kunstenaars.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dr. Phil onthult in zijn uitzending een groot wereldwijd pedofielennetwerk en prompt besluit RTL vanuit het niets om per direct te stoppen met het uitzenden van Dr. Phil. Dit is natuurlijk voer voor de complotdenkers. Waar ik er overigens zelf niet ??n van ben. Maar ik vind het wel klote, want Dr. Phil is af en toe best aangenaam tijdverdrijf.
 

Mario

Well-known member
Dr. Phil onthult in zijn uitzending een groot wereldwijd pedofielennetwerk en prompt besluit RTL vanuit het niets om per direct te stoppen met het uitzenden van Dr. Phil. Dit is natuurlijk voer voor de complotdenkers. Waar ik er overigens zelf niet ??n van ben. Maar ik vind het wel klote, want Dr. Phil is af en toe best aangenaam tijdverdrijf.

Dr. Phil? Serieus? :eek:mg:
 

Ska P 187

Well-known member
Kunnen jullie ook niets van npo.nl zien of moet ik op zoek naar een andere ?ip-adresveranderaar??
Krijg steeds te zien dat opgevraagde aflevering niet beschikbaar is (niets over mijn locatie, vandaar mijn twijfel)
 

gevegt

Well-known member
Kunnen jullie ook niets van npo.nl zien of moet ik op zoek naar een andere ?ip-adresveranderaar??
Krijg steeds te zien dat opgevraagde aflevering niet beschikbaar is (niets over mijn locatie, vandaar mijn twijfel)

Het is eindelijk gelukt!:duim:
 

JFK

Well-known member
Dr. Phil onthult in zijn uitzending een groot wereldwijd pedofielennetwerk en prompt besluit RTL vanuit het niets om per direct te stoppen met het uitzenden van Dr. Phil. Dit is natuurlijk voer voor de complotdenkers. Waar ik er overigens zelf niet ??n van ben. Maar ik vind het wel klote, want Dr. Phil is af en toe best aangenaam tijdverdrijf.

Ik vergelijk Dr. Phil altijd met Toon Gerbrands, daar krijg ik ook altijd de kriebels.
Ik kan daar echt niet naar kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan