Freek de Jonge is op dreef. Moest al een paar keer hard lachen om 'm, en dat heb ik niet vaak bij Freek.
Freek de Jonge is op dreef. Moest al een paar keer hard lachen om 'm, en dat heb ik niet vaak bij Freek.
Misschien moet je dan eens vaker met haar gaan theedrinken.Soms hebben oude mensen dat als ze echt van het padje raken. Mijn oma is haar rem ook kwijt en heeft sindsdien ook een soort van humor.
Misschien moet je dan eens vaker met haar gaan theedrinken.
Mij zul je niet ala Jamel veelvuldig mijn oma zien bezoeken. In zijn geval zelfs zijn stiefoma. Ik heb geen beste relatie met haar. Ik had meer met mijn opa's die helaas alweer meer dan twaalf jaar geleden zijn gestorven. Ik had ook meer met haar moeder. Die was oprecht in mensen ge?nteresseerd.
Welja.
Ok?.Ze heeft zich iets te vaak negatief opgesteld ten opzichte van mijn ouders en een van mijn zussen en ze is sowieso een heel erg negatief persoon.
Die was oprecht in mensen ge?nteresseerd.
Gelukkig stemmen Groningers ter behoud van hun uitkering toch al op SP en heeft de rest van Nederland schijt aan Groningen.