Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Ik heb even de Doc2 terug gekeken over Ballast Nedam en SA.
Daar werd ik niet vrolijk van. Vooral niet omdat een bedrijf er weer weg mee komt met een boete.
 

gevegt

Well-known member
Dat ze dat teringwijf een podium geven is al erg, maar het volk wat er intrapt is natuurlijk nog veel ergen.
 

Wigboldus

Well-known member
Vrouwen die grote voorkeur voor het geslacht hebben. Waar zijn die vaders op dat moment. Waarschijnlijk voor de tv voetbal aan het kijken of in de kroeg bij hun vrienden. Of zijn het alleen maar feministische alleenstaande moeders?
 

gevegt

Well-known member
Vrouwen die grote voorkeur voor het geslacht hebben. Waar zijn die vaders op dat moment. Waarschijnlijk voor de tv voetbal aan het kijken of in de kroeg bij hun vrienden. Of zijn het alleen maar feministische alleenstaande moeders?

Wees gerust. Wij mannen bepalen het en zo zal het altijd blijven. Vrouwen dragen en zijn nog steeds net iets minder dan ons.
 

gevegt

Well-known member
Volgens vriendin gevegt moet ik Jort in Rotterdam bij gemist gaan kijken. Geen idee waarom, maar ik zal het zeker doen.
 

gevegt

Well-known member
Die man van FrieslandCampina sloeg helemaal dicht en ging trillen toen er een pak van het Oke Merk langskwam. Mooie TV.
Niet alleen mooie tv, ze legden ook redelijk goed bloot dat de fabrikanten en supermarkten de prijs bewust hoog houden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die man van FrieslandCampina sloeg helemaal dicht en ging trillen toen er een pak van het Oke Merk langskwam. Mooie TV.

Dat zal best. Ze doen zich voor als net bedrijf (kun je in hun jaarverslag allemaal teruglezen), maar het is algemeen bekend dat de boeren worden uitgeknepen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan