gevegt
Well-known member
:duim:Dan neem je het toch op? Het onderwerp boeit je wel, gezien het feit dat je deel 2 inmiddels al 23x bekeken hebt sinds ik hem in de groepsapp heb gegooid.
:duim:Dan neem je het toch op? Het onderwerp boeit je wel, gezien het feit dat je deel 2 inmiddels al 23x bekeken hebt sinds ik hem in de groepsapp heb gegooid.
Ik zei ook daar, ik klik op geen enkele link. Dan kan jij als beheerder vast wel controleren. :duim:
Kun je de tijden ook even doorgeven?Net gecontroleerd. Jouw aantal keren bekeken is inmiddels 27x.
Kun je de tijden ook even doorgeven?
Ja hoor. Ik zie bij Jozsef een ruim verhoogde activiteit na 11 uur 's avonds. Zet post 3998 in dit topic ook even in een ander daglicht.
Over de doden niets dan goeds!Ik hoop dat Theo Maassen ook aanschuift.
Hij kijkt elke avond , dus waarom dan nu niet ?
Ik val middenin de Rijdende Rechter. Gaat ook weer helemaal nergens over zeg. Ouwe zeikerds. Recht van overpad, donder op met dat gezeik.
Heerlijk! Een van mijn favoriete programma's. Net als het Familiediner. Gisteren was er een familieruzie over iemand die tegen iemand had gezegd dat "een goede timmerman nog geen goede zakenman is.". Hele familie zestien jaar ofzo ruzie.
Nou, zometeen Paay dus bij Jinek. Zitten we klaar?
Razend benieuwd hoe Paay zich hier uit gaat lullen.