Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Heerlijk! Een van mijn favoriete programma's. Net als het Familiediner. Gisteren was er een familieruzie over iemand die tegen iemand had gezegd dat "een goede timmerman nog geen goede zakenman is.". Hele familie zestien jaar ofzo ruzie.

Papa 24 jaar niet zien en spreken en er even langs gaan met een dinerbon omdat hij niet lang meer te leven heeft en even sorry zeggen.
 

erka

Well-known member
Bah wat negatief.

Hij is wel beste Nederlander/Ghanees.

Dus sowieso in twee landen is hij het beste. Toch zeer knap.

Maar om de OS te halen in Nederland, wat zijn doel is, moet je re?le kans op top 8 hebben. Dat valt nog niet mee denk ik.
 

inhethoekje

Active member
Kom op Patries, niet zo,n vies gezicht trekken, maak er gewoon een geintje van.

Even voor de leden, dit is de vrouw die niet vies is van in haar blote reet op een dansvloer staan bij een feest waar ze is ingehuurd voor een halfuur.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kom op Patries, niet zo,n vies gezicht trekken, maak er gewoon een geintje van.

Echt he? Dit gaat nergens over. Mevrouw staat drie keer in de Playboy. Roept tegen iedereen die het maar roepen wil wie ze allemaal geneukt heeft. En dan komt er een filmpje (ok?, een vies filmpje) en mevrouw is helemaal kapot. "Zo ga ik dan de geschiedenis in". Donder toch op zeg.
 

inhethoekje

Active member
Echt he? Dit gaat nergens over. Mevrouw staat drie keer in de Playboy. Roept tegen iedereen die het maar roepen wil wie ze allemaal geneukt heeft. En dan komt er een filmpje (ok?, een vies filmpje) en mevrouw is helemaal kapot. "Zo ga ik dan de geschiedenis in". Donder toch op zeg.


Zeggen dat je met Bowie hebt geneukt, je ex man betichten van sex met travestieten maar dit is zoooooo erg.

Haar dochter heeft het hele Leisdse en Rembrandtsplein geneukt tot ze erachter kwam dat niemand haar mee wilde en toen maar een vrouw nam, en daar heeft ze medelijden mee door dit filmpje, hou toch op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan