Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Van Nederland bedoel je. In vergelijking met Deelder is Van Rossem maar een vrolijke noot.

Elke Spartaan is een chagrijn, als je je laatste restje vrolijkheid wilt verliezen moet je 1 jaar in West gaan wonen.

Borst straalt ook altijd een en al vrolijkheid uit.
 

Joost

Well-known member
Ik kan niet enthousiast worden van de jurk die Annechien Steenhuizen vandaag aanheeft.

Lijkt wel of ze de bekleding van haar bank aan heeft.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De Vrienden van Amstel Live... Dan betaal je dus grof geld om de hele avond de meest vreselijke kutmuziek aan te horen, tussen tienduizenden hossende vrouwen met kortpittig kapsel. En als je het dan uit pure ellende op een zuipen wil zetten, moet je het doen met vieze Amstel. Sorry hoor, maar als je daar vrijwillig voor kiest dan ben je best wel een kneus.
 

gevegt

Well-known member
De Vrienden van Amstel Live... Dan betaal je dus grof geld om de hele avond de meest vreselijke kutmuziek aan te horen, tussen tienduizenden hossende vrouwen met kortpittig kapsel. En als je het dan uit pure ellende op een zuipen wil zetten, moet je het doen met vieze Amstel. Sorry hoor, maar als je daar vrijwillig voor kiest dan ben je best wel een kneus.
Volgens mij kun je nu best zo'n avond gebruiken. Even een paar kilometer rijden en je kunt lekker zuipen en tijdens het hossen al je ellende vergeten.
 

Mario

Well-known member
De Vrienden van Amstel Live... Dan betaal je dus grof geld om de hele avond de meest vreselijke kutmuziek aan te horen, tussen tienduizenden hossende vrouwen met kortpittig kapsel. En als je het dan uit pure ellende op een zuipen wil zetten, moet je het doen met vieze Amstel. Sorry hoor, maar als je daar vrijwillig voor kiest dan ben je best wel een kneus.

Spijt dat je bent gegaan?
 

JMD

Well-known member
Daar komen geen milfs. Daar komen moddervette, irritante, onzin uitkramende, arrogant kijkende huisvrouwen met een kortpittig kapsel.

Die op Uggs of op Crocs lopen en de meest 'pittige' brillen dragen die er gewoon niet uit zien.
 

inhethoekje

Active member
Jeroen van Koningsbrugge die zingt, incest koppel Nick en Simon die het presenteren, dwerg van Velzen die al jaren hetzelfde deuntje speelt met af en toe een andere tekst,Borsato die nooit verder komt als moeilijk kijken bij een tekst die nergens over gaat, Blof wat het Hema rijmboekje van Hazes heeft ge?rfd, dit alles bij elkaar opgeteld is dit programma zo slecht dat alleen wijven in de overgang met opvliegers en een ongelukkig huwelijk van 15 jaar er naar toe gaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die op Uggs of op Crocs lopen en de meest 'pittige' brillen dragen die er gewoon niet uit zien.

Die ja. Van die types die vinden dat dat liedje van Claudia de Breij het mooiste liedje ooit is, terwijl het in werkelijk het meest irritante liedje ooit gemaakt is. En van die vrouwen die Sara Kroos grappig vinden en dan boos worden als je zegt dat Sara Kroos echt helemaal kut is en op moet rotten. Van die vrouwen die elke dag berichten op facebook zetten dat ze zo begaan zijn met zieke mensen en dat als je dat niet kopieert op je eigen facebook dat ze je dan van hun facebook verwijderen. Mensen die dat soort berichten op hun facebook zetten, flikker ik zelf gelijk van m'n facebook af. Van die vrouwen die elke dag roepen dat ze voetbal het meest vreselijke op aarde vinden, maar bij het WK je zicht belemmeren in de kroeg, met hun oranje hoed en veertjessjaal. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Die types gaan massaal naar shit als DVVAL. En daar gaan mannen dus vrijwillig naartoe. Terwijl ze daar Amstel schenken, in plaats van normaal bier. Ik snap dat niet.

Kut Feyenoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan