gevegt
Well-known member
Spong met zijn Minder Joden Minder JODEN geschreeuw zeker Ja, dat was nog eens een show van hem.
Dat vond ik ook wel hilarisch.
Spong met zijn Minder Joden Minder JODEN geschreeuw zeker Ja, dat was nog eens een show van hem.
Dat dacht ik al, ik vind hem leuk.
Nog geen twee dagen later zei Wilders dat hij natuurlijk alleen criminele Marokkanen bedoelde.
Dan vind je die reclame van Dreft ook leuk zeker?
Ja als je dat nog niet doorhad is er toch wel iets goed mis in je bovenkamer.
Dan is er toch iets misgegaan in de voorbereiding.Ja als je dat nog niet doorhad is er toch wel iets goed mis in je bovenkamer.
Tuurlijk niet. Als hij dat op dat moment had gezegd had er bijna geen haan naar gekraaid.Dan is er toch iets misgegaan in de voorbereiding.
Tuurlijk niet. Als hij dat op dat moment had gezegd had er bijna geen haan naar gekraaid.
Ja, hetzelfde zie je nu ook bij Trump.Dus jij denkt dat ze er in de voorbereiding al rekening mee hebben genomen dat ze het twee dagen later alweer moesten inslikken?
Ik wil niet geloven dat Wilders zo doortrapt is.Ja, hetzelfde zie je nu ook bij Trump.
Trump of Wilders?Misschien heeft hij er onderhand normale mensen bij
Als Wilders nu normalere mensen om zich heen heeft, houdt hij dat in de media aardig verborgen.Wilders, Trump had dat al.
De Kwis is leuk!
Vooral dat stukje van dat zeikcarnavalnummer, was geweldig.