Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Het mondkapje, de ring, de G?lenopmerking, de burgeroorlog, dieselgate, gezeik met Polen. En dat is dat 2016.
 

gevegt

Well-known member
Gelukkig heeft hij nog wel door dat het grootste probleem is dat niemand, maar dan ook niemand, de afspraken die gemaakt worden nakomt.
 

gevegt

Well-known member
Nee, maar ik heb Hiddema wel vaker over Wilders gehoord. Ik denk niet dat hij nu ineens kritisch is geworden.
 

zwammy

Well-known member
Jawel, denk denkt dat Wilders alle Marokkanen wil deporteren, Hiddema verteld wat Wilders bedoelt, Marokkaan van denk snapt het niet en vind het niet vreemd dat er 6400 aangiftes zijn gedaan. Hiddema vind dat niet vreemd aangezien burgemeesters voorop liepen en de voorgedrukte formulieren klaar lagen. Die politieagenten hebben meestal niet zoveel tijd als er aangifte gedaan moeten worden van criminele feiten door jou soortgenoten die wel erg vaak in mijn strafdossiers zitten :D Die vond ik wel sterk van Hiddema.
 

gevegt

Well-known member
Wat mij tegenstaat is dat die actie van Wilders volledig was geregisseerd. Hij doet dat natuurlijk om te provoceren en dat is hem uitstekend gelukt. Dat vervolgens menig BNer voor hem gaat denken vind ik veel minder sterk.
Het afzwakken van zijn uitspraak spreekt trouwens ook boekdelen.
 

zwammy

Well-known member
Echt ja, menig BN'er. Ik ken er 1. Verder is de uitspraak nooit afgezwakt geweest, hij wil nog precies hetzelfde als in 14, uiteraard ben ik het wel met je eens dat hij geregisseerd is.
 

gevegt

Well-known member
Echt ja, menig BN'er. Ik ken er 1. Verder is de uitspraak nooit afgezwakt geweest, hij wil nog precies hetzelfde als in 14, uiteraard ben ik het wel met je eens dat hij geregisseerd is.
Nog geen twee dagen later zei Wilders dat hij natuurlijk alleen criminele Marokkanen bedoelde. Dat waren ze in het script even vergeten op te schrijven.

Spong en nog een stelletje mediageile advocaten hebben toch wel hun mening gegeven.
 

zwammy

Well-known member
Spong met zijn Minder Joden Minder JODEN geschreeuw zeker :D Ja, dat was nog eens een show van hem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan