Een tijdje geleden was zo'n beetje iedereen blij dat ze elkaar overhoop schoten.Mwa in Amsterdam schieten ze steeds vaker buiten de nachten om en op steeds drukkere punten, dus zo happy ben ik er niet meer mee.
Een tijdje geleden was zo'n beetje iedereen blij dat ze elkaar overhoop schoten.
Nu kan ik wat zeggen over je situatie, maar laat zal het niet doen. Ik gun namelijk bijna niemand een stukje lood tussen de ribben.
In een jaar is er wel wat veranderd. Voorheen was het om een uurtje of twee 's nachts in een zijstraat waar niemand loopt. Daar heb ik persoonlijk minder moeite mee.
De laatste schietpartijen zijn zo'n beetje allemaal overdag of in de avond geweest op allemaal drukke punten. Dat is een stuk gevaarlijker.
Het gaat om het bijproduct die de criminelen tijdens een conflict raken.Moet ik huilen als de ene crimineel de andere doodschiet?
Het gaat om het bijproduct die de criminelen tijdens een conflict raken.
Allemaal aannames. Ik weet niets eens wat je stemt.Je doelt dan op bijvoorbeeld een auto? Dat is inderdaad heel erg vervelend.
Ik heb het nu over schietpartijen waar geen willekeurige derde bij is geweest. Mocht je mij de slachtoffers van persoonsverwisselingen in de schoenen willen schuiven vind ik het ook prima. Ik weet wie het zegt. Jij vult het gehele plaatje tenslotte altijd in op basis van mijn stemgedrag.
Wist mooi om die 90 miljard schuld van die woningcorporaties heen te lullen.Blok alarm op Ned 2.
Wist mooi om die 90 miljard schuld van die woningcorporaties heen te lullen.
Precies, 50+.
In nog geen 50 jaar. Die Krol zit nu weer bij WNL onzin uit te braken.