Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

de waan

Well-known member
Ik heb de uitzending niet gezien, maar ik schat zo in dat de bolognese voor de chips bestaat uit zout, suiker, knoflookpoeder en ve-tsin a.k.a E621.
 

De Wolf

Well-known member
Bolognese is een saus die over de tagliatelle hoort. Voor een Italiaan een belediging wanneer je er een poeder met paprika en tomaten van maakt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tv-topic

Ik eet altijd zelfgemaakte bolognese saus over de spaghetti. Volgens mij zie je het ook vaker in combinatie met spaghetti aanstaan. Binnenkort weer een pan maken, want mijn vriezer is weer bijna leeg.
 

De Wolf

Well-known member
We willen hier nog wel eens een eigen draai aan de keuken geven. De afhaalchinees is nog het beste voorbeeld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
We willen hier nog wel eens een eigen draai aan de keuken geven. De afhaalchinees is nog het beste voorbeeld.

In Itali? en Frankrijk tegen de Italiaanse grens aan ook wel zien aanstaan. Maar je kan natuurlijk veel afdwingen als je fonteintjes sloopt.
 

De Wolf

Well-known member
Bolognese komt uit de regio Bologna. Is eigenlijk tomatensaus met gehakt en buikspek van een varken.

Vervang je het buikspek voor kaas dan is het eigenlijk meer Napoliatana. Doe je beide dan is het Milanese

Verder heb je ook Romana en dat is vegetarisch met kaas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan