Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Nee ik kijk niet maar onze keyser reageert met:



Op jou reactie dus vandaar dat ik dat dacht.

Maar nu nogmaals de vraag: Waar gaat het wel over?

Een groepje zeer extremisten die in de UK geen enkele Moskee meer in mogen en een jaar gevolgd worden door een docu maker.
 

ALenstra

Well-known member
Heb ik ook gezien. Op een gegeven moment zitten ze in een restaurant te eten terwijl op een laptop beelden van IS-executies te zien zijn. En daar reageren ze heel enthousiast op zo van "oooh kijk eens er komt schuim uit de mond van die gozer".
 

zwammy

Well-known member
Hebben ze wel gezegd dat IS geen moslims zijn maar een zionistisch complot om moslims in een kwaad daglicht te stellen.
 

De Wolf

Well-known member
Komt allemaal door een zinnetje in de Koran die door bepaalde moslims anders opgevat wordt. Doorgaans zijn DI IS strijders kanslozen uit de maatschappij. Niet voor niets dat er in Molenbeek veel aanhangers zitten.
 

Joost

Well-known member
Raad eens wie er gisteren jarig was!

media_xl_589604.jpg
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gelukkig zie ik haar weer als foto in Tapatalk bij dit topic. Misschien in ieder topic maar een plaatje posten.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik ben nu dus wel klaar met die ellende van V&D, vervelend voor al die mensen hoor maar ik word wel een beetje moe met die liedjes over hoe vreselijk het allemaal wel niet is.
 

gevegt

Well-known member
Ik ben nu dus wel klaar met die ellende van V&D, vervelend voor al die mensen hoor maar ik word wel een beetje moe met die liedjes over hoe vreselijk het allemaal wel niet is.
Ik ook.
Wel een leuk filmpje bij de vakbond met al die nozems op de achtergrond.
 

SanMark.

Well-known member
Wat een verhaal bij Jinek over een meisje in Hoogeveen .

Dat van de flat is gevallen/gegooid/gesprongen is.

Verschrikkelijk.
 

gevegt

Well-known member
Wat mij in deze zaak opvalt is dat niet alleen de instanties falen, maar ook de directbetrokkenen dat meisje nooit bij die moeder hebben weggehaald.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan