Wat zijn direct betrokkenen? Wordt het dan geen ontvoering?
Als eerste de vader. Dan maar ontvoeren. Het lijkt me geen optie om, zoals die vader heeft gedaan, je handen er van af te trekken.Wat zijn direct betrokkenen? Wordt het dan geen ontvoering?
Als ik dat verhaal bij Jinek mag geloven , over hoeveel mensen daar wel aan de bel hebben getrokken maar dat er niets mee gedaan is.
Alleen daarom moet je zo'n vrouw al vervolgen om ernstige verwaarlozing met de dood als gevolg ongeacht of het zelfmoord ongeluk of moord was.
Als eerste de vader. Dan maar ontvoeren. Het lijkt me geen optie om, zoals die vader heeft gedaan, je handen er van af te trekken.
Dan maar de lul, maar dan heb je wel je dochter gered.Stond ze niet onder jeugdzorg? Dan zijn de politie, justitie, jeugdzorg, gemeente toch net zo verantwoordelijk als een gehandicapte vrouw?
En als er niets gebeurde. Dan zou vader helemaal de sjaak zijn en kind nooit meer zien. Dan sta je ook te kijken als vader want dan ben je ook de lul. Nederland is wat dat betreft goed ziek.
klopt. en een rechter die bepaald dat je haar nooit meer mag zien. terug aan de moeder gegeven en nog van de flat gekijld worden. Kunt beter jeugdzorg aankijken en de gemeente dan vader en moeder. die zullen waarschijnlijk beperkt zijn. iig een hoop mee loos zijn. maar ben benieuwd wat de uitspraak zal zijn.
Dan heeft jeugdzorg en de gemeente toch gefaald? Zijn die schuldig en moeten die daar toch voor boeten?
Studio Powned: Tokkie power in Enschede. Stuitend om te zien.
Enschede is toch ook geen afspiegeling van Nederland? Daar lopen ze gewoon nog wat jaartjes achter.