Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Als je een beetje sullig uit je ogen kijkt krijg je al een Wajong uitkering, hou toch op.
Maar wel kunnen neuken en 2 koters op de wereld zetten.
 

inhethoekje

Active member
Borderline, ook zoiets, als tegenwoordig iemand moeilijk uit zijn oogkassen kijkt zeggen ze dat ze borderline hebben.

Neen, je moet een schop onder je reet hebben, de wereld is veel mooier als dat duffe zolderkamertje van je, naar buiten, hup!
 

Abubakari

Well-known member
Misschien in de kleine prijsklasse dat je de gok kunt wagen, maar als ik elke keer weer lees/hoor/zie dat iemand onder in Limburg een I-pad koopt van iemand bovenin Groningen en verbaasd is dat er iets onderweg niet goed is gegaan dan zie ik dat toch als zeer na?ef..

Als het nooit mis gaat is het niet meer "een gok wagen".
 

inhethoekje

Active member
Of ze klagen je aan.

Waarom, als je 2 koters op de wereld kan zetten kan je ook werken, klaar.

Valt nog mee dat die meid geen borstvergroting heeft laten doen (papa betaald, ik heb ADHD en Wajong), de verhouding borsten en rest van het lichaam kloppen niet echt.
 

inhethoekje

Active member
Schijnbaar kan je dan niet zoveel kinderopvangtoeslag trekken.

Dat is dan jammer, toeslagen zijn voor mensen die het echt hard nodig hebben, we moeten eens af van het idee dat we er recht op hebben, het is een gift van de werkende bevolking waar geen enkel recht aan verbonden is.
 

gevegt

Well-known member
Sorry, ik zapte toch weer even terug,
Nu op Nieuwsuur weer over dat nietszeggende referendum.
 

de waan

Well-known member
Ik doe nooit echt dure aankopen op marktplaats, maar koop regelmatig een boek of een oud voetbalplaatjesboek op Marktplaats. Ik heb nog nooit gehad dat iets niet geleverd werd.

Ik ook, tientallen keren. Nooit problemen gehad. Maar meer dan 50 euro zou ik niet snel vooruit betalen.
 

inhethoekje

Active member
Heb een keer 15 euro betaald voor een scooterstuur voor een neefje van me.
Na 1 week nog niet afgeleverd.

Geen probleem, heb toen nogmaals 0,01 eurocent overgemaakt met de omschrijving:

''verifi?ren rekening nummer ivm aangifte bij politie en Marktplaats.''

Volgende dag werd ik gebeld en kwam er die dag iemand dat stuur afleveren.
 

gevegt

Well-known member
Een paar jaar geleden heb ik een racefiets via Marktplaats gekocht.
Eerst wou hij direct geld, toen ik alleen wilde betalen bij overdracht ging hij daarmee akkoord. Ik ook niet dom ( en de afstand was redelijk groot ) liet vriendin gevegt de fiets ophalen. Ze kwam thuis met de fiets, een hometrainer voor de fiets en alle accessoires die erbij hoorden.
Ik heb maar nooit gevraagd hoe ze dat voor dezelfde prijs voor elkaar heeft gekregen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan