Ongelooflijk, als iemand mij wat wilt verkopen via Marktplaats dan komt hij maar netjes naar Oosterbeek, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om eerst het geld over te maken en dan maar afwachten wanneer Post.nl langskomt.
Ik doe nooit echt dure aankopen op marktplaats, maar koop regelmatig een boek of een oud voetbalplaatjesboek op Marktplaats. Ik heb nog nooit gehad dat iets niet geleverd werd.
haha, de beroemde koelkast!
Weigeren om die koelkast te verkopen..... Wat een kalf!
Een keer een oude versie van Risk gekocht en een keer voor mijn zus een oude Super Nintendo met Mario Kart. Allebei gewoon aangekomen. Ik heb nog nooit over problemen gehoord. Kaartje Pinkpop heb ik een keer via Marktplaats geregeld en bij iemand die woonde op de Albert Cuypstraat afgehaald. Ik ken geen verhalen van kennissen die er de mist in mee zijn gegaan.
Volgens mij brengen die opkopers straks alles weer terug.
Allemaal herhalingen, ik dacht dat de zomer/winterstop in tv land al een tijdje afgelopen was.
Blijven heerlijke afleveringen, maar het wordt hoog tijd voor nieuwe afleveringen. Dat eindeloos herhalen.
Blijven heerlijke afleveringen, maar het wordt hoog tijd voor nieuwe afleveringen. Dat eindeloos herhalen.
Een flink pak slaag zal ze goed doen!Waarom zitten jongeren in dit soort programma's altijd in een Wajonguitkering en hebben ze ADHD?
Gaat gewoon werken, lamballen, dat ADHD gedoe is een verzonnen iets, is allang achterhaald die hype.
Als een kind een rondje rent in de woonkamer heeft het al ADHD, hou toch op.
Een flink pak slaag zal ze goed doen!