gevegt
Well-known member
Helemaal terecht. Waarom ze bij hun speech Amsterdam noemden begrijp ik niet helemaal.De Belgen hebben de Televizier Ring gewonnen. Geheel terecht. Prachtige programma's die zij maken.
Kom er maar in Ajacieden!
Helemaal terecht. Waarom ze bij hun speech Amsterdam noemden begrijp ik niet helemaal.De Belgen hebben de Televizier Ring gewonnen. Geheel terecht. Prachtige programma's die zij maken.
Ich bin Amsterdammer!Helemaal terecht. Waarom ze bij hun speech Amsterdam noemden begrijp ik niet helemaal.
Kom er maar in Ajacieden!
Ze hebben gewoon gelijk natuurlijk.x.com
x.com
Wat is de nos toch een verrijking
Lubach gaat met zijn hele ploeg naar RTL... Een Spijkermannetje
Zal ongetwijfeld voor de centen zijn, maar dat maakt hem lastiger serieus te nemen als hij de volgende keer tekeer gaat tegen mensen die voor het geld gaan... Komt een beetje hypocriet over dan.
Je hebt mensen die nemen zelfs twitter (X, ik weet het) serieus, dan zijn er vast ook mensen die de dingen die Lubach aankaart serieus nemen. Sterker nog, politiek Den Haag schijnt altijd zeer geïnteresseerd mee te kijken. Maar jij kijkt nooit NPO, dus dan kun je je er ook geen mening over vormen.Oh, werd hij wel eens serieus genomen?
O zeker, hij had af en toe echt leuke en goede onderwerpen. Denk dat het ook niet helpt als je elke dag met iets leuks moet komen. Je kan dan beter 1x per week wat maken.Oh, werd hij wel eens serieus genomen?
Dat wist ik wel hoor. Zijn baas is nota bene de vrouw van ex-minister Ollongren... Dus qua politiek idd niet te serieus nemen, maar voor de rest had hij echt wel goede zaken/stukjes. (nee, niet altijd, maar er is geen een programma dat altijd top is)Oh, ik dacht omdat zijn baas met iemand van D66 het bed deelde het wel bekend was dat hij niet alles zo maar kon vertellen wat hij wilde, maar dat blijkt dus niet iedereen te weten. Benieuwd of het nu wel over alles en iedereen gaat.
Geen idee hebben waar je het over hebt en dan je vooringenomen mening in de vorm van een cynische vraag poneren is niet wat ik schaar onder gewoon vragen stellen.Nou mooi dat die dan programma's blijft maken en fijn dat ik gewoon die vragen kan blijven stellen ondanks dat ik alleen maar opsporing verzocht en het voetbal kijken op de npo
Ik heb niet het idee gehad dat er ook maar één onderwerp was dat hij niet kritisch kon behandelen.Dat wist ik wel hoor. Zijn baas is nota bene de vrouw van ex-minister Ollongren... Dus qua politiek idd niet te serieus nemen, maar voor de rest had hij echt wel goede zaken/stukjes. (nee, niet altijd, maar er is geen een programma dat altijd top is)
Dat is onmogelijk.Wat een geweldige uitzending van Bar Laat.
Tenminste, voordat het over voetbal ging.