Tv-topic

Mario

Well-known member
Ik ken het programma niet, maar ik kijk dan ook zelden reguliere tv. Belgen die zich Amsterdammers voelen. Tsja het blijven natuurlijk wel Belgen.

Mooi ook dat Andre van Duin een prijs wint, ook zeer terecht lijkt mij.

JMD

Well-known member
Lubach gaat met zijn hele ploeg naar RTL... Een Spijkermannetje
Zal ongetwijfeld voor de centen zijn, maar dat maakt hem lastiger serieus te nemen als hij de volgende keer tekeer gaat tegen mensen die voor het geld gaan... Komt een beetje hypocriet over dan.

Pieros

Active member
Lubach gaat met zijn hele ploeg naar RTL... Een Spijkermannetje
Zal ongetwijfeld voor de centen zijn, maar dat maakt hem lastiger serieus te nemen als hij de volgende keer tekeer gaat tegen mensen die voor het geld gaan... Komt een beetje hypocriet over dan.

Zoals met Spijkerman toentertijd zal het programma een stuk minder zijn, verwacht ik. (Al zal het hem wellicht niks boeien, met een hoger salaris).

zwammy

Well-known member
Oh, ik dacht omdat zijn baas met iemand van D66 het bed deelde het wel bekend was dat hij niet alles zo maar kon vertellen wat hij wilde, maar dat blijkt dus niet iedereen te weten. Benieuwd of het nu wel over alles en iedereen gaat.

JMD

Well-known member
Oh, ik dacht omdat zijn baas met iemand van D66 het bed deelde het wel bekend was dat hij niet alles zo maar kon vertellen wat hij wilde, maar dat blijkt dus niet iedereen te weten. Benieuwd of het nu wel over alles en iedereen gaat.
Dat wist ik wel hoor. Zijn baas is nota bene de vrouw van ex-minister Ollongren... Dus qua politiek idd niet te serieus nemen, maar voor de rest had hij echt wel goede zaken/stukjes. (nee, niet altijd, maar er is geen een programma dat altijd top is)

zwammy

Well-known member
Nou mooi dat die dan programma's blijft maken en fijn dat ik gewoon die vragen kan blijven stellen ondanks dat ik alleen maar opsporing verzocht en het voetbal kijken op de npo

Abubakari

Well-known member
Nou mooi dat die dan programma's blijft maken en fijn dat ik gewoon die vragen kan blijven stellen ondanks dat ik alleen maar opsporing verzocht en het voetbal kijken op de npo
Geen idee hebben waar je het over hebt en dan je vooringenomen mening in de vorm van een cynische vraag poneren is niet wat ik schaar onder gewoon vragen stellen.

Joost

Well-known member
Dat wist ik wel hoor. Zijn baas is nota bene de vrouw van ex-minister Ollongren... Dus qua politiek idd niet te serieus nemen, maar voor de rest had hij echt wel goede zaken/stukjes. (nee, niet altijd, maar er is geen een programma dat altijd top is)
Ik heb niet het idee gehad dat er ook maar één onderwerp was dat hij niet kritisch kon behandelen.

gevegt

Well-known member
Vanavond voor het eerst 'Tropenjaren' gekeken. Ik ben fan!
Wat heerlijk slecht geacteerd door een aantal personages en heel slecht Engels er tussen door. Echt top! (y)

Bovenaan