Tv-topic

JFK

Well-known member
Ondanks Arjen Lubach wint Zondag met Lubach.

Dat verwoord je mooi vind ik.
De onderwerpen die het programma aansnijdt zijn uitstekend, de clou van een onderwerp is meestal ook goed. Alleen de presentatie van Lubach vind ik echt ronduit zwak. Raoul Heertje bijvoorbeeld zou dat veel beter kunnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wilders sluit zichzelf uit.

Precies. Wilders is overigens geen uitzondering. De SP gaat natuurlijk ook pas regeren bij 76 zetels. In die zin is Wilders met dat gedoogconstructietje verder gekomen dan de SP ooit zal komen.
 

Mario

Well-known member
Precies. Wilders is overigens geen uitzondering. De SP gaat natuurlijk ook pas regeren bij 76 zetels. In die zin is Wilders met dat gedoogconstructietje verder gekomen dan de SP ooit zal komen.

Vergeet Groen Links niet ...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik sluit ook een hoop mensen uit. Ik ga in principe niet om met tokkies en extremisten. Bewonderingswaardig hoe Jamel toch iets meer de energie op kan brengen om de wereld beter te maken.
 

gevegt

Well-known member
Geen idee wie het is, maar er zit een heel lelijk botox wijf met lang blond haar bij Tan.
 

De Wolf

Well-known member
Gisteren naar Dwars door de week gekeken. Moest zo iets zoals Kopspijkers zijn alleen dan met een overjarige milf grappig wil zijn maar dat niet is.
 

JMD

Well-known member
Gisteren is 'De Verenigde Staten van Eva' aan de 2e serie begonnen. Aanrader.
 

vakx2.0

Banned
Van the Man legt in Tikitakki Touzani haarfijn uit hoe je een penalty neemt... een kwestie van vast zekerheden inbouwen. En nooit met je rug naar de keeper weglopen als je afstand neemt (statistisch bewezen dat je dan minder vaak raakt schiet). Een speler die over details nadacht... mooi.
 
Bovenaan