Tv-topic

JMD

Well-known member
Teveel gedronken blijkt nu. Tsja, stom. Gelukkig heeft hij geen slachtoffers gemaakt.

Bovenop zo'n peilwagen gebotst... Die vaak al kilometers van tevoren worden aangegeven met peilen e.d.. Zo'n botsing komt nooit zomaar, dan heb je of te hard gereden, of je was met je telefoon bezig (of anders afgeleid) of je had teveel gedronken (of een combinatie van beiden)...

Gewoon oerstom. Wat is het toch dat mensen denken dat je met teveel drank op nog kan autorijden. Vind je jezelf dan zo onaantastbaar?

zwammy

Well-known member
Excuses aangeboden, dik door het stof en geen slachtoffers buiten zichzelf. Hopelijk heeft hij er van geleerd

U.G.

Well-known member
Ook de finale gewonnen inderdaad. Niet gek voor een meisje van 21. Bijna 3.000 euro aan overgehouden. Lekker bedrag voor een student.
Ik kijk al sinds het begon vrijwel altijd Met het Mes op tafel, heel bijzonder om Lisa daar te zien zitten. We kijken vaak samen, vroeg ze me “ denk je dat ik er al klaar voor ben?”.
Volgens mij wel. En dat bleek. Weet de gekste dingen, zoals dat Italiaanse dessert waar ik nog nooit van gehoord had.
Ze ging gister naar het theater in Arnhem, werd ze herkend.😁
Echt een hele leuke tv week.

Geweldig man 💪🏼 You did a good job, trots op zijn !

Ik heb tegenwoordig een klein beetje het tegenovergestelde ; niet mijn dochter maar m’n voormalige stagiaire ( 2023 ) is viraal aan het gaan, en niet om positieve redenen. Een beetje te druk ( adhd’er net als ik ), en qua algemene kennis misschien een beetje het tegenovergestelde van Abu’s dochter, én ik denk niet dat R’dam-Noord haar goed heeft gedaan 😅 Maar eigenlijk gewoon een positieve topmeid.

Bovenaan