Tv-topic

JMD

Well-known member
Dat moment dat ze hem met tafelblad en al wegdragen, hij er vervolgens vanaf lazert en daarna begint te schreeuwen is echt te hilarisch voor woorden. Ik denk dat ik het bewuste fragment inmiddels al wel tien keer bekeken heb. :D
En ook altijd dat standaard 'ik verzet me niet' terwijl ze wel blijven staan...
Of aan het begin dat hij boos wordt dat hij gevaar loopt.... Tsja, jij gaat daar zitten.

Ik had vanochtend op het journaal alleen even kort een fragment gezien, maar vroeg me idd ook al af hoe dat dan zit met die lijm. Ik heb vorig jaar een keer van die secondelijm gebruikt en dat kwam per ongeluk op mijn vinger terecht en toen zaten 2 vingers vast en kostte het heel veel moeite om die los te krijgen (en duurde het een paar dagen-week voordat het gevoel weer totaal terug was (huid was hard geworden))... Blijkbaar dus idd niet de goede lijm gebruikt, kneus... Bij die Fransen (zie filmpje onder jou) werkt het beter...
 

JMD

Well-known member

Deze was ook wel briljant.
Ja, die was ook wel briljant idd... En hoe naief ook...
Overigens is dat eerste stukje van die presentator ook mooi, ze gebruiken lijm dat gemaakt wordt met fossiele brandstoffen...

Een beetje als per auto naar een demonstratie tegen klimaatverandering gaan, of per privejet naar een bijeenkomst van wereldleiders gaan op de klimaattop... O wacht, dat laatste gebeurt al ;) Ach ja, hypocriet zijn we allemaal, maar sommigen iets meer dan anderen... :) En de mensen die het hardst schreeuwen (b)lijken vaak het meest hypocriet.
 

De Wolf

Well-known member
En ook altijd dat standaard 'ik verzet me niet' terwijl ze wel blijven staan...
Of aan het begin dat hij boos wordt dat hij gevaar loopt.... Tsja, jij gaat daar zitten.

Ik had vanochtend op het journaal alleen even kort een fragment gezien, maar vroeg me idd ook al af hoe dat dan zit met die lijm. Ik heb vorig jaar een keer van die secondelijm gebruikt en dat kwam per ongeluk op mijn vinger terecht en toen zaten 2 vingers vast en kostte het heel veel moeite om die los te krijgen (en duurde het een paar dagen-week voordat het gevoel weer totaal terug was (huid was hard geworden))... Blijkbaar dus idd niet de goede lijm gebruikt, kneus... Bij die Fransen (zie filmpje onder jou) werkt het beter...
Gewoon lauw water proberen. Werkt heel vaak.
 

JMD

Well-known member
Gewoon lauw water proberen. Werkt heel vaak.
Jep, had ik ook gedaan, toen kwam het langzaam los, maar er kwam wel een stukje huid mee...


Overigens vraag ik me af of dit soort idiote acties niet juist hun doel voorbij schieten. Redacties zullen nu niet snel meer mensen van Extinction Rebellion uitnodigen...
 

De Wolf

Well-known member
Jep, had ik ook gedaan, toen kwam het langzaam los, maar er kwam wel een stukje huid mee...


Overigens vraag ik me af of dit soort idiote acties niet juist hun doel voorbij schieten. Redacties zullen nu niet snel meer mensen van Extinction Rebellion uitnodigen...
Die gast heeft zijn doel wel bereikt. Trending op twitter.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jep, had ik ook gedaan, toen kwam het langzaam los, maar er kwam wel een stukje huid mee...


Overigens vraag ik me af of dit soort idiote acties niet juist hun doel voorbij schieten. Redacties zullen nu niet snel meer mensen van Extinction Rebellion uitnodigen...

Kennelijk was RTL hier naar op zoek, want dat kan je van die types verwachten.
 

De Groene Scout

Well-known member
Gisteren bij alle talkshows dus het nieuws dat Matthijs niet zo leuk en aardig is als dat hij voor de buis doet overkomen.
Grensoverschrijdend gedrag; Matthijs legde de lat te hoog voor zijn collega's achter de schermen en vernederde ze. Directie VARABNN vond het allemaal goed, want de kijkcijfers waren prima.

Maar ja, De Wereld Draait Doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 

Pascallovic

Well-known member
Ik kan er naar zo veel jaar niet zo veel mee. Het is voor mij weer een bevestiging dat werken voor televisie niet zo heel leuk is en dat ook daar genoeg gekken rondlopen. Aan de andere kant zal je genoeg incidenten hebben als je 15 jaar lang 5 dagen per week een live-show maakt. Gelet op het succes is de kans dat de presentator naast zijn schoenen gaat lopen ook best groot. En dat niet ingrijpen, hadden ze hem op straat moeten zetten omdat ie een lul is?
 

Mario

Well-known member
Gisteren bij alle talkshows dus het nieuws dat Matthijs niet zo leuk en aardig is als dat hij voor de buis doet overkomen.
Grensoverschrijdend gedrag; Matthijs legde de lat te hoog voor zijn collega's achter de schermen en vernederde ze. Directie VARABNN vond het allemaal goed, want de kijkcijfers waren prima.

Maar ja, De Wereld Draait Doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik probeer zoveel mogelijk geen talkshows te kijken. Scoren over de rug van collega's en elke keer dezelfde gezichten aan tafel. Om de kijkcijfers op te krikken laat je wat demonstranten of tafelplakkers binnen.
 

Maasveld

Well-known member
Gisteren bij alle talkshows dus het nieuws dat Matthijs niet zo leuk en aardig is als dat hij voor de buis doet overkomen.
Grensoverschrijdend gedrag; Matthijs legde de lat te hoog voor zijn collega's achter de schermen en vernederde ze. Directie VARABNN vond het allemaal goed, want de kijkcijfers waren prima.

Maar ja, De Wereld Draait Doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dat was toch al lang en breed bekend?
 

JMD

Well-known member
Ik kan er naar zo veel jaar niet zo veel mee. Het is voor mij weer een bevestiging dat werken voor televisie niet zo heel leuk is en dat ook daar genoeg gekken rondlopen. Aan de andere kant zal je genoeg incidenten hebben als je 15 jaar lang 5 dagen per week een live-show maakt. Gelet op het succes is de kans dat de presentator naast zijn schoenen gaat lopen ook best groot. En dat niet ingrijpen, hadden ze hem op straat moeten zetten omdat ie een lul is?
Ja, dat laatste had gekund gezien wat hij geflikt heeft.

Waar ik wel meer moeite mee heb met dit soort dingen is dat dit dan allemaal jaren later naar buiten komt. Toen durfde niemand te klagen en greep niemand in. In het artikel staat ook dat redacteuren aangeven dat het ook mooie kanten had, want ze konden overal naartoe omdat ze bij DWDD werkten, er gingen letterlijk deuren voor ze open. Dus eigenlijk komt (kort door de bocht) het er op neer dat men toen niet wilde klagen omdat het werk ook leuke kanten had.

Overigens was het format van DWDD dusdanig sterk dat ook met andere presentatoren dit echt wel gewerkt had, dus had Van Nieuwkerk eruit gesodemieterd en iemand anders er neergezet en het had door kunnen gaan. Maar dat jaren later pas klagen over een vergiftigde werksfeer (en ja, die was er) omdat je de leuke dingen niet wilde missen en daarom toen niks zei, dat vind ik echt niet kunnen.
 

JMD

Well-known member
Zeker, maar kennelijk was dat een van de redenen waarom zo vaak van die kutgasten werden gerecycled.
Ja, mooi inderdaad dat we nu weten waarom je heel veel mensen heel vaak zag terugkomen. Het zal denk ik bij andere talkshows nu nog precies zo gaan.
 

Batigoal

Well-known member
Het is ook al jaren een publiek geheim dat Van Nieuwkerk iedere stagiaire die daar liep pakte. Ik had eigenlijk verwacht dat het 'schokkende verhaal' daarover zou gaan.
 

JMD

Well-known member
Het is ook al jaren een publiek geheim dat Van Nieuwkerk iedere stagiaire die daar liep pakte. Ik had eigenlijk verwacht dat het 'schokkende verhaal' daarover zou gaan.
Ja, inderdaad. Maar goed, dat zou niet zo schokkend zijn geweest, want dat was idd allang bekend.
 
Bovenaan