Tv-topic

Abubakari

Well-known member
Ik heb Matthijs van Nieuwkerk altijd een natte glibberige zelfingenomen kwast gevonden. Iemand die Ali B (wie ik dus ook al van opkomst tot ondergang een vreselijk natte zuignap heb gevonden, de ergste bn’er ooit) aan tafel wil kan sowieso niet deugen, maar afgezien daarvan heb ik het altijd al een eng mannetje gevonden.

Ik stel voor om één talkshow per week te doen, Martin van Waardenberg het te laten presenteren, die dan al die ijdeltuiten en andere bn’ers een paardenmongool noemt of ze anderszins de ongezouten waarheid vertelt. Dan ga ik kijken, verder kijk ik niet naar talkshows.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JMD

zwammy

Well-known member
Het is al 15 jaar bekend maar ze gaan het nu uiteindelijk onderzoeken, kunnen na dat onderzoek gelijk doorvliegen naar qatar om mee te doen voor de hypocrietenschaal
 

Pascallovic

Well-known member
Hebben Claudia de Breij en Kuikentje piep na hun lofliederen op Matthijs al gereageerd? Die liepen ook wekelijks in die verziekte sfeer rond.
 

zwammy

Well-known member
Oh en die Tim Hofman met z'n scoop bij de mol en bij zn eigen toko lekker wegkijken. Oh, zo'n schurft aan dat volk.

Jmd, Marc marie huijbregts
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Maasveld

Well-known member
Wel opvallend het verschil in benadering tussen Van Nieuwkerk en Arib, terwijl ze er ogenschijnlijk een vergelijkbaar bewind op nahielden.
 

Pascallovic

Well-known member
BNN/VARA twijfelde kennelijk nu pas aan zijn oprechtheid.
Hoe het omschreven wordt is dat Matthijs de stekker uit de samenwerking getrokken heeft, omdat hij zich te weinig gesteund voelt, terwijl BNN/VARA nog geen beslissing genomen heeft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoe het omschreven wordt is dat Matthijs de stekker uit de samenwerking getrokken heeft, omdat hij zich te weinig gesteund voelt, terwijl BNN/VARA nog geen beslissing genomen heeft.

Ik las dat hij vond/voelde dat BNN/VARA twijfelde aan zijn oprechtheid. Maar BNN/VARA zit idd stil.
 

zwammy

Well-known member
Bnn vara die een misbruiker een hand boven het hoofd hield. Daar valt weinig goeds over te zeggen
 
Bovenaan