Tv-topic

Pascallovic

Well-known member
Zeker gelet op de andere 2 genomineerden. De zoveelste real life soap van in dit geval meneer de Bever, het zal wel. Het jachtseizoen is ook wel leuk hoor, maar in niks van het niveau Even Tot Hier. Ook heel knap om na de Kwis nog zo'n succesvol programma te maken.
 

Mario

Well-known member
Het Jachtseizoen is wel een leuk programma, al zijn de online afleveringen leuker dan die op tv.
 

De Wolf

Well-known member
Gisteren gekeken naar hoe een paar mensen een modelspoorbaan hebben neergezet. Soms best wel leuke banen. Volgende week komen een aantal die ik persoonlijk ken. Wel leuk om te zien hoe ver ze komen.
 

Fregge

Well-known member
Vandaag klaar met Andy vs Wesley in de Kelderklasse. Prachtig programma. Al waren Wesley en Sjaak wel heel erg serieus bezig
 

Mario

Well-known member
Voortaan toch maar 4 secondelijm gebruiken, en de tafel ergens in het magazijn plaatsen. Wat een sukkel 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

De Wolf

Well-known member
Bij de grote kleine treinencompetitie hadden ze de brandweer nodig om iemand van het lijmprobleem te verlossen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik mag toch hopen dat hij klimaatvriendelijke lijm gebruikt, op deze houten tafel.

Lijkt mij wel. De lijm werkte zo goed dat hij van het tafelblad afgleed toen de beveiligers het tafelblad schuin hielde. Moest hij wel kanker roepen. Beetje vreemde bijwerking.
 
Bovenaan